ik kan makkelijk 12 stroopwafels achter elkaar door stampen en dan ook nog mn warme eten hoor!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik haal het vanavond wel inhet is mietjes stap avond vanavond
Chocola werkt anders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kan makkelijk 12 stroopwafels achter elkaar door stampen en dan ook nog mn warme eten hoor!
je zou toch denken dat een zak lions dan ook wel gaat.
met andere standplaats dan Rome ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R gaat binnenkort weer weg en ik ookheb ik net gehoord
kan niet, de pakjesboot is zoekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Xiance het volgende:
SINTERKLAAS KAPOENTJE GOOI WAT IN ME SCHOENTJE!
geen dooien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Wat ene perikelen in die Familie Wobbel weer zeg!
Vreemdgaan, verdwijningen, miraculeuze terugkeringen, bisexualiteit en bedrog!!!!
oei oei sounds like bad newsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, het is in ieder geval iets speciaal, want het werd vanmiddag tijdens het telefoon overleg niet in de groep gegooid en moet ik persoonlijk langskomen
wanneer is het bezoekuur ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Wat ene perikelen in die Familie Wobbel weer zeg!
Vreemdgaan, verdwijningen, miraculeuze terugkeringen, bisexualiteit en bedrog!!!!
ik lig zwaar op je maagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Xiance het volgende:
van een hele zak lions word je toch wel misselijk
ach valt wel mee, zal in ieder geval weer moeten reizenquote:
misschien mag je naar braziliequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach valt wel mee, zal in ieder geval weer moeten reizen
oooh. Gewoon een nieuwe uitdaging dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zijn jullie nog niet druk in de weer om op te tutten voor mietjes night out on tour ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lijkt me leuker dan Dubaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien mag je naar brazilie
R.is aan het douchenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn jullie nog niet druk in de weer om op te tutten voor mietjes night out on tour ?
het wordt eerder het midden oosten dan Brasilquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het wordt eerder het midden oosten dan Brasil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |