ik moet volgende week dinsdag op het matje komen, dan weet ik meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waar moet jij dan heen? Italie? Mag je niet meer thuiswerken? Das poentje
awwwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet volgende week dinsdag op het matje komen, dan weet ik meermaar geloof niet dat thuiswerken verder gaat
ja heb meelij met mij en R gaat volgende week ook weer, maar misschien ga ik wel naar NL je weet het nooitquote:
of moet je naar de jungle van kakulakulaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja heb meelij met mij en R gaat volgende week ook weer, maar misschien ga ik wel naar NL je weet het nooit
weet ik veel, het is in ieder geval iets speciaal, want het werd vanmiddag tijdens het telefoon overleg niet in de groep gegooid en moet ik persoonlijk langskomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of moet je naar de jungle van kakulakula
misschien krijg je wel een hoge postquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, het is in ieder geval iets speciaal, want het werd vanmiddag tijdens het telefoon overleg niet in de groep gegooid en moet ik persoonlijk langskomen
Neeeeee want dat zou publiek zijn en daar ben ik nog veeeeeels te jong voor en bovendien wil ik dat niet met mijn levensstijlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien krijg je wel een hoge post
Geen mogguh voor de dames zoals Miekequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:33 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
dan word je ontslagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Neeeeee want dat zou publiek zijn en daar ben ik nog veeeeeels te jong voor en bovendien wil ik dat niet met mijn levensstijl
quote:
Voor iedereen die zich aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen mogguh voor de dames zoals Mieke
Yep en daarom gaan we nu maar aan de wijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen wel zien wat het word![]()
nu pas?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep en daarom gaan we nu maar aan de wijnR is er en vanavond is het feest weer
ja laat hequote:
Joh!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Xiance het volgende:
van een hele zak lions word je toch wel misselijk
inderdaad niet slim neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Xiance het volgende:
van een hele zak lions word je toch wel misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |