Je rijdt niet vaak auto in NL?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Scorpie het volgende:
omdat 1 of andere kutjosti niet kon autorijden.
iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat ik niet naar Eindhoven moet. Als je daar naar toe moet de komende maanden heb je een groot probleem
Nu je het zegtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Allochtonen werken niet. Kijk in de file maar eens hoeveel % allochtoon is. Misschien 0.1%
Het verbaast je kennelijk? Had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nu je het zegtje hebt eigenlijk nog gelijk ook
!
Allemaal leuk en aardig, maar je bent toch echt aangereden door een andere vrouwquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik kan goed rijden.
En ik zie veel mannen die niet weten te rijden.
Haha, nou daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je bent toch echt aangereden door een andere vrouw
Is er nog wat van te zien?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef heartz het volgende:
[..]
Haha, nou daar heb je dan weer gelijk in.![]()
Overigens heb ik mijn auto weer terug en ben ik weer de weg op. De files vallen nu ook wel mee, het rijdt allemaal wel aardig door.
Nope, hij ziet er weer tiptop uit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er nog wat van te zien?
In de files waarin ik sta, heeft het wisselen van baan geen enkel nut, alle rijbanen staan namelijk vastquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef valek het volgende:
File? Heb ik geen last van. Tot een jaar geleden wel. Maar wisselen van baan heeft ervoor gezorgd dat ik geen last meer heb van files. Zeer goede keuze van mij.
Schijtinfrastructuur in Nederland
Ok, laten we daar allemaal overheen gaan rijden danquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
Bij mij in de straat is er nooit file
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de files waarin ik sta, heeft het wisselen van baan geen enkel nut, alle rijbanen staan namelijk vast
Rij nu dagelijks vanuit het zuiden naar Bunnik over de A27. Zit om 06.00u in de auto, zodat ik vóór 7.00u binnen ben. Dan valt het nog mee, hooguit een kilometer of 3 file. En dan om 15.00u weer terug, dat gaat ook nog wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De A27 is zowel in de ochtend als avond de HEL. Vooral 's ochtends richting utrecht en dan 's avonds andersom. Maar je weet het daar nooit. Files van 20 kilometer zijn daar heel normaal....Ik vermijd die weg.
is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Mattt het volgende:
Gelukkig sta ik zelf nooit in de file, begin 6 uur s'ochtends al, en om 2 uur klaar. Alleen vrijdagmiddag wil het nog wel is druk zijn.
Dat stuk rijden echt de grootste debielen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Adelante het volgende:
Uur gedaan over Nijmegen - Arnhem, ritje van 10 minuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |