Nee, er waren andere waarbij de auto kapot was, en er was iets gebeurd met een motorrijder, en er was een sporen onderzoek...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had een mankement aan je wagen?
Een bananenschilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lagen er paddestoelen op de weg dan? En daar is die motorrijder over uitgegleden of wat?
Dit dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdekanker, ik heb er vandaag 4.5 uur over gedaan om op m'n werk te komen...
Klote A10
Nee, vertraging bij de trein zonder file is volstrekt normaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:59 schreef zovty het volgende:
Wat gek, de trein staat nooit in de file!? Zou er soms iets mis zijn?
Leuk hé, de randstadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Dit dus
De fokking A10 vandaag. En ik laat altijd ruimte voor me als ik in de file sta. Een idiote trut wilde in die ruimte gaan en zei dat ze mij niet zag en rijdt zo van rechts schuin op me in!!! Me hele voorbumper eraf!!! Me auto was niet berijdbaar omdat een gedeelte vast zat aan me auto, stonden we daar midden op de snelweg tussen al dat bijna stilstaand verkeer!!! Ik ben dus nooit meer op me werk aangekomen. Wat een klote zooi vandaag!!!!!![]()
![]()
![]()
Overigens gebeurde dat 'ongeluk' vlak nadat ik dit topic had geopend uit ergenis, omdat ik al een kwartier letterlijk stilstond.
Gister kwam ik van de Rai af ook richting A10, ik weet niet of er toen wat aan de hand was, maar normaal doe ik er (met file) echt geen 2 uur over om thuis te komen.
Maar ik had dus begrepen dat een stuk van de A10 was afgesloten wegens een ongeluk en dat de politie daarom bezig was met een technisch onderzoek. Weet iemand hier meer van? En zoiezo waren er volgens mij vandaag rond de A10 ook veel 'ongelukjes', waaronder die van mij
leuk he mest schuiv'nquote:
In de jaren 60 verdiende de staat werkelijk niets aan wegverkeer en besloot toch snelwegen aan te leggen. Tja, dat doe je dan maar met belastinggeld. Allemaal net genoeg om een marginale snelweg aan te leggen die vrijwel meteen vast staat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:59 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Gezeik om die auto's en vrachtwagens.
Het is toch geen wonder dat alles vast staat als je in de jaren 60 een wegennet aanlegt voor 100 au'to's, en dat vervolgens 40 jaar op z'n beloop laat?
Jouw edele Eurlings heeft tijdens deze crisis een megalomaan plan ontwikkeld waarin al jouw wensen worden gerealiseerd. Nou hoop ik niet dat ik je over een paar jaar nog steeds hoor klagen over files want dan staat het OV niet voor je klaar. Voor geen enkele automobilist.quote:Meer 3-baans wegen, minder in- en uitvoegsituatie's, en op meer plaatsen een dubbele doorgetrokken streep met camera's en E 500 boete voor elke aso yup die alsnog 'm er op het laatste moment tussen drukt met z'n stationwagen.
Er ontstaan wel degelijk 'treinenfiles' als gevolg van een vertraging, die het verergeren. Denk maar aan wanneer een Intercity plotseling afremt omdat er een vertraagde stoptrein voor zit. Vaak gebeurt dit op 2-sporige polderbaantjes zonder passeersporen, die er allang hadden moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, vertraging bij de trein zonder file is volstrekt normaal
Alleen jammer dat er geen werkgelegenheid is...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Spanky78 het volgende:
Blijf maar lekker in de randstad. Ik sta hier zelden in de file, alleen als ik verderweg moet wordt het soms druk.
Maar als je ziet hoe sommige knelpunten (bruggen vooral) er vaak aan toe zijn vind ik die 300 km elke ochtend geen wonder.
Volgens mij veroorzaken jullie juist gevaarlijke situaties als jullie eens een keertje de Randstad inkomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Spanky78 het volgende:
Blijf maar lekker in de randstad. Ik sta hier zelden in de file, alleen als ik verderweg moet wordt het soms druk.
Maar als je ziet hoe sommige knelpunten (bruggen vooral) er vaak aan toe zijn vind ik die 300 km elke ochtend geen wonder.
WTF? Niet beschuldigend bedoeld, maar je zag er ook niks van aankomen? Heb je nu geen auto meer of heb je wel een vervangende gekregen? Je auto ineens kwijt zijn zuigtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Dit dus
De fokking A10 vandaag. En ik laat altijd ruimte voor me als ik in de file sta. Een idiote trut wilde in die ruimte gaan en zei dat ze mij niet zag en rijdt zo van rechts schuin op me in!!! Me hele voorbumper eraf!!! Me auto was niet berijdbaar omdat een gedeelte vast zat aan me auto, stonden we daar midden op de snelweg tussen al dat bijna stilstaand verkeer!!! Ik ben dus nooit meer op me werk aangekomen. Wat een klote zooi vandaag!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat zal jij een heerlijk gefrustreerd leventje hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Omdat mensen graag met de auto willen. Het lijkt wel alsof de gemiddelde Nederlander twee auto's heeft.
Trieste zooi hier in Nederland.
Nog een half jaartje, en dan ben ik lekker verdwenen uit dit pokkeland. Te druk, te veel moslims en de kosten rijzen de pan uit. En dat gaat alleen maar erger worden..
Veel plezier met dit land dat naar de klote gaat
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
KOMT AMAL DOOR DAT KLOTE KABINET!!!1
Wilders schopt al die turken gewoon het land uit. Heb je geen last van files !!
Nou ja, het ging heel snel. Ik stond stil en er was dus een stukje vrije ruimte voor me, zij kwam van de linkerbaan en wilde dus rechts invoegen, waarschijnlijk zag die vrije ruimte en wilde ze daarin gaan toen ze tegen me opreed. Ze zei dat ze mij niet zagquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF? Niet beschuldigend bedoeld, maar je zag er ook niks van aankomen? Heb je nu geen auto meer of heb je wel een vervangende gekregen? Je auto ineens kwijt zijn zuigt
Ik kan goed rijden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Acinonyx het volgende:
TS is een vrouw en heeft eigenlijk niet door dat ze tussen een lange rits geparkeerde autos stond met haar wagentje
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Allochtonen werken niet. Kijk in de file maar eens hoeveel % allochtoon is. Misschien 0.1%
Die heeft geen opstopping nodig om stil te staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:59 schreef zovty het volgende:
Wat gek, de trein staat nooit in de file!? Zou er soms iets mis zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |