Laffe rat. Ze zouden je tegen de muur moeten zetten wegens landverraad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Omdat mensen graag met de auto willen. Het lijkt wel alsof de gemiddelde Nederlander twee auto's heeft.
Trieste zooi hier in Nederland.
Nog een half jaartje, en dan ben ik lekker verdwenen uit dit pokkeland. Te druk, te veel moslims en de kosten rijzen de pan uit. En dat gaat alleen maar erger worden..
Veel plezier met dit land dat naar de klote gaat
Sow. Jij bent stoer zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:55 schreef zovty het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:04 schreef Gripper het volgende:
Files zijn een veel betere graadmeter voor een goedlopende economie dan die duffe AEX
Dan ben ik toch wel heel erg benieuwd waar jij naar toe gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Omdat mensen graag met de auto willen. Het lijkt wel alsof de gemiddelde Nederlander twee auto's heeft.
Trieste zooi hier in Nederland.
Nog een half jaartje, en dan ben ik lekker verdwenen uit dit pokkeland. Te druk, te veel moslims en de kosten rijzen de pan uit. En dat gaat alleen maar erger worden..
Veel plezier met dit land dat naar de klote gaat
Moet zeggen dat het bij mij omgekeerd is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Yeah right.
Sinds dat de recessie Nederland heeft bereikt sta ik net zoveel, en misschien nog wel meer in de file als voorheen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Herkenbaar, gisteren op de A20 stilgestaan, 45 minuten lang, omdat 1 of andere kutjosti niet kon autorijden. Ik hoop serieus dat hij wat ernstigs eraan overhoudt, blinde vink dat het er is
Typisch nl, 1 druppel regen en sommige kunnen niet meer normaal rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Herkenbaar, gisteren op de A20 stilgestaan, 45 minuten lang, omdat 1 of andere kutjosti niet kon autorijden. Ik hoop serieus dat hij wat ernstigs eraan overhoudt, blinde vink dat het er is
Je hebt je baan verloren ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het bij mij omgekeerd is.
Nope.quote:
is gemiddeld hoger dan die 45 tot 65 gemiddeld per tank die mijn boordcomputer aangeefttquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:23 schreef Spanky78 het volgende:
Als ze nu gewoon vrachtwagens in de spits even verbieden te rijden. Doen ze 's nachts maar ofzo. En dan een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens, met raketwerpers langs de weg voor overtreders.
Dan een verbod voor belgen om in Nederland te rijden zonder echt rijbweijs (dus niet dat belgische nietszeggende papiertje). Daarna halen we de bejaarden en hoedjes ook uit de spits net als de aso's met gepimpte opel corsa
Dan zijn de files denk ik wel opgelost.
Weet je wat trouwens leuk is als je emigreert naar Zweden, geen files, maar op de snelweg mag je maximaal 90! Mwahahahaha
Dan rijd je ofwel niet zo ver (groot stuk stad) of je staat elke dag voor de coentunnel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef Soohr het volgende:
[..]
is gemiddeld hoger dan die 45 tot 65 gemiddeld per tank die mijn boordcomputer aangeeftt
Ik heb toch het idee dat daar wel ergens een (gedeeltelijke) oplossing zit. Op een stuk A15 hebben ze ook een tijdje 90 gedaan en de doorstroming daar was nog nooit zo goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef Soohr het volgende:
[..]
is gemiddeld hoger dan die 45 tot 65 gemiddeld per tank die mijn boordcomputer aangeeftt
De A27 is zowel in de ochtend als avond de HEL. Vooral 's ochtends richting utrecht en dan 's avonds andersom. Maar je weet het daar nooit. Files van 20 kilometer zijn daar heel normaal....Ik vermijd die weg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:44 schreef LePoo het volgende:
Net als eehm.. 2 dagen geleden...?
A27 Breda - Utrecht, 's middags ongeluk, weg afgesloten.
Shit happends, maar goed... ik moet toch de andere kant uit, denk je dan.
Situatie avondspits:
A27 Breda - Utrecht; 9 kilometer file.
A27 Utrecht - Breda, 18 kilometer kijkers file
Oh jesis ja, mensen die naar een ongeluk kijken als ze voorbij rijden en zo zelf een file veroorzakenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:44 schreef LePoo het volgende:
Net als eehm.. 2 dagen geleden...?
A27 Breda - Utrecht, 's middags ongeluk, weg afgesloten.
Shit happends, maar goed... ik moet toch de andere kant uit, denk je dan.
Situatie avondspits:
A27 Breda - Utrecht; 9 kilometer file.
A27 Utrecht - Breda, 18 kilometer kijkers file
Curaçao. Lekker chillen onder palmbomen met een coctailtje. En af en toe een duikje nemen in lichtblauw waterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:13 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel heel erg benieuwd waar jij naar toe gaat.
Lapland? Braziliaanse regenwoud?
Je had een mankement aan je wagen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdekanker, ik heb er vandaag 4.5 uur over gedaan om op m'n werk te komen...
Klote A10
Laffe rat? De elite van Nederland heeft er voor gezorgd dat wij, de jonge generatie, mogen opdraaien voor de kosten die zij gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laffe rat. Ze zouden je tegen de muur moeten zetten wegens landverraad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |