Daar komt het de laatste tijd wel op neer helaas. Wat een kuttopics.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:47 schreef zovty het volgende:
Boswachter, hou aub op, ga weg. Je bent stom.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage. Het betekent veel voor me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef woid het volgende:
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan
Waarvoor zijn wij op aard
Wie weet wat er is achter ster en maan
Hoe lang duurt nog de nacht
Waar ligt het land waar we mogen zijn
En wat is de taak die ons wacht
Waar is de geest die met ons leeft
Die ons de vrede geeft
Waar staat de poort die ons binnen laat
En die ons ook beschermt
Hoe veel offers werden er gebracht
Toch nog blijft het nacht
Waar dan is het licht op ons duistere pad
De hand die ons geleidt
En hoe lang, ja hoe lang nog duurt de tijd
Dat wij zijn bevrijd
-spel het dan tenminste goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage. Het betekent veel voor me.
quote:Die slet van goedemorgen drinkontbijt, niet weg te hakken!!! Wat gruwlijke reclame.....het zou je vrouw wezen. Druk zo`n pak drinkontbijt bij haar de strot in!!
quote:Met stip op 1: Goedemorgen drinkontbijt!!! Wat een kudt reclame!
quote:Mike - 18/11/2009 10:07:06
Goedemorgen drinkontbijt by far!! wat een kutwijf. Sta je in 8 kilometer file dan voel je je net als die kerel. Begint dat wijf te schreeuwen hoe heerlijk het is om de file te staan...........
quote:Marcel van den Berg - 18/11/2009 09:34:33
De goedemorgen drinkontbijt reclame is zonder twijfel de meest irritante reclame. Overdreven, en vanaf de allereerste keer al onzettend storend. En op de tweede plaats de reclames van Makita: wie laat er om 6 uur 's ochtends een klopboormachine horen??
quote:Ik word elke morgen knettergek van dat idiote wijf van die "Goedemorgen Drinkontbijt". Vreselijk gewoon....
Waar kan dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heb voor de irritantste radioreclame op deze gestemd.
Erger me er nog dagelijks rot aan![]()
;r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |