abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73509732
Ik hoop dat het voor jullie duidelijk is
Ik ben een beetje aangeschoten en ook heel erg boos.

Ik kom vandaag in mijn stamkroeg en ik zit daar gewoon lekker een beetje te bomen over IQ loze dingen ( jullie kennen het wel )
Opeens komt er een goede vriendin van me binnen en die loopt meteen door naar het rookhok
Zij kent iemand die net zoals mij heel erg close met haar is en urenlang liepen ze te praten en te praten en te praten , ze gaf wel constant signalen af van kom erbij maar ik dacht ze wil met die andere persoon praten.
Ik dacht........zal wel over vriendjes gaan ofzo maar aan haar gebarentaal kon ik eigenlijk ( achteraf ) al merken dat er meer aan de hand was.

En dat was er wel zeker

Die vriendin van mij was naar Rotterdam geweest , zogenaamd naar een vriendin van haar
Dat uitje liep heel anders af

Zij kwam aan bij die vriendin en ze werd eigenlijk vrijwel meteen gedwongen mee te gaan naar de binnenstad van Rotterdam
Daar aangekomen moest zij zwaar onder dwang abbonementen afsluiten bij the phonehouse , enz enz
Achteraf blijkt dat de gasten die haar onder dwang hebben gezet connecties hebben met een van de mensen bij"the phone house"

Mijn vraag aan jullie is de volgende
Mijn vriendin heeft NIKS , geen contract , geen pennestreep , niks ( afgepakt net zoals de telefoons die bij die abbo's hoorden )
Ze is wel direct naar de politie gegaan maar die zei , we hebben nu geen tijd voor je

DE vraag is , wat moet je doen ?
Uiteraard direct naar de politie gaan morgen !
Maar de providers/operators , hoe gaan die met dat soort zaken om?
Op de beveiligins camera's zijn volgens die vriendin genoeg aanwijzingen te zien dat het allemaal niet klopt.

Het gaat om 7 abbos'die onder dwang zijn afgesloten , het gaat om 2 jarige abbo's met een maandbedrag van minimaal 50 euro
2 daarvan zijn van KPN, een is van Vodaphone , de rest weet ik niet , helaas want ze weet het zelf ook niet meer , ze moest alles afstaan

Jullie begrijpen dat ik nu fuckin agressief achter mijn toetsenbord zit maar het enige dat ik wil is RAAD
Wijze raad, hoe moeten we hiermee omgaan ?

Nogmaals , dit is geen joke!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:29:03 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73509747
Het is niet heel erg duidelijk.
2000 light years from home
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:29:07 #3
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73509748
Binnen 24 uur kan je alles opzeggen

moet je ook wel alle tel's inleveren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_73509772
Aangifte gaan doen, zo simpel is het.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_73509778
Enige wat je kan doen: aangifte doen
pi_73509779
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:29 schreef marcel-o het volgende:
Binnen 24 uur kan je alles opzeggen

moet je ook wel alle tel's inleveren
Dat doen, en aangifte doen van diefstal van de telefoons. En van afpersing.

En wat jij zelf moet doen is een glas water achterover tikken en gaan slapen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:33:56 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73509792
Fijn ook weer om te horen dat de politie er 'geen tijd' voor heeft(!)

Tja, wat kun je doen!? Toch maar door blijven zeiken bij de politie totdat ze het wel serieus nemen, I guess. Aangifte doen etc van afpersing, bedreiging, etc etc.

Maar goed, de politie doet er toch geen flikker aan, dus tja... she's shit outta luck, I'm affraid.
pi_73509798
Dit is wel een heel bizar verhaal...
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_73509808
Heeft ze haar handtekening gezet bij het afsluiten van die abonnementen?
pi_73509809
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:33 schreef Yi-Long het volgende:
Fijn ook weer om te horen dat de politie er 'geen tijd' voor heeft(!)
Voor aangiftes hebben ze om half 3 's nachts inderdaad geen tijd. .

In zo'n geval ben je gewoon morgenochtend de eerste.
pi_73509814
Als je grote groep kan optrommelen moet je gewoon die telefoons terughalen en dan bij dat telefoonbedrijf alles opzeggen.

Ondertussen kan je de nodige geweldsdelicten plegen uiteraard.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:37:44 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73509816
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:36 schreef Dhr.Donder het volgende:

[..]

Voor aangiftes hebben ze om half 3 's nachts inderdaad geen tijd. .

In zo'n geval ben je gewoon morgenochtend de eerste.
TS zegt dat ze DIRECT naar de politie is gegaan, dus ik neem aan dat dat nog voor 9 uur s'avonds is geweest.
pi_73509827
Hoe dwongen die gasten haar dan?
pi_73509845
Dit gebeurt helaas vaker maar meestal pakken ze toch de iets minder slimme mensen. Ik heb in een winkel gewerkt en we hebben vaak pogingen gehad van dit soort vreemde gasten die dan via primeline een dure laptop wilden kopen. Alleen als je het niet vertrouwde dan kon je iets aanvinken en dan kon je de aanvraag afmaken maar die werd hoe dan ook afgekeurd. Het is echt toch treurig gesteld met de mensheid tegewoordig
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73509861
mja de incasso's ook gelijk blokkeren en ook de telecomproviders bellen met het verhaal

zorgen dat het afgesloten wordt iig.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:45:34 #16
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73509867
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit gebeurt helaas vaker maar meestal pakken ze toch de iets minder slimme mensen. Ik heb in een winkel gewerkt en we hebben vaak pogingen gehad van dit soort vreemde gasten die dan via primeline een dure laptop wilden kopen. Alleen als je het niet vertrouwde dan kon je iets aanvinken en dan kon je de aanvraag afmaken maar die werd hoe dan ook afgekeurd. Het is echt toch treurig gesteld met de mensheid tegewoordig
Leve Code10 en wat je er aan kan verdienen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:46:19 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73509873
Ik zou mogen even poeslief en aardig contact opnemen met de desbetreffende telefoontoko, bedrijfsleider vragen en even uitleggen wat er is gebeurd.
Zeg tegen hem dat hij 2 uur heeft om terug te bellen over eventuele maatregelen die er getroffen gaan worden tegen het desbetreffende personeelslid, en dat er aangifte gedaan gaat worden if not so..

Daarna zet je een bakkie thee en ga je rustig afwachten..

Wordt er niet gebeld, dan heb je wat te doen op het bureau...

Ik ben overigens ernstig benieuwd wat het 'dwangmiddel' was, dat ze dat zomaar allemaal deed, en hoe ze aan die 'vriendin' kwam..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73509875
Dit gebeurt al een flink aantal jaren, mijn oudste pleegdochter is 5 jaar geleden slachtoffer van deze praktijken geworden, zelfde verhaal, tevens in Rotterdam.
pi_73509876
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:45 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Leve Code10 en wat je er aan kan verdienen
hehe een kenner

toch een leuke bonus mee gehad ja
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:48:16 #20
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73509887
100 pleury
pi_73509897
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:48 schreef marcel-o het volgende:
100 pleury
en heb dat 4x gehad
pi_73509974
SRY mensen , ben momenteel druk aan het bellen naar alle operators dus heb jullie helaas niet van repliek kunnen dienen , komt zo , geef me even een momentje

Edit ZPELVOUTEN
pi_73509990
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:26 schreef Martinovibes het volgende:
Maar de providers/operators , hoe gaan die met dat soort zaken om?
Die hebben daar een fraude-afdeling voor, maar die zullen er waarschijnlijk wel erg moeilijk over doen dat er niet meer actie is ondernomen om de schade te beperken (aangifte en blokkeren). Het is gelet op de omschrijving van de situatie namelijk onwaarschijnlijk dat de politie van een dergelijke zaak zelfs geen aangifte heeft willen opnemen. Wat voor gesprek heeft zij met de politie gehad? Is ze soms gewoon langsgegaan met de opmerking dat ze aangifte wilde doen van diefstal? Dan is het niet zo raar dat ze haar afwimpelen.
Als ze nu nog niet met de providers heeft gebeld om uit te laten zoeken of er nummers op haar naam zijn afgesloten om die te laten blokkeren kan ze er vanuit gaan dat de kosten die al gemaakt zijn (en gaan worden tot het moment van wel blokkeren) voor haar zijn.
Sowieso kan ze er vanuit gaan dat ze komende jaren geen nieuw abonnement zal kunnen afsluiten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 03:07:23 #24
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73509996
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heeft ze haar handtekening gezet bij het afsluiten van die abonnementen?
Alsof dat een reet uitmaakt.

Haar wil is gebrekkig gevormd, dus is de overeenkomst niet geldig. Immers valt bedreiging onder één van de categorieën van wilsgebreken. En wat beschouwt de wet als bedreiging? Er is sprake van bedreiging als iemand met ongewone pressiemiddelen een ander beweegt tot het aangaan van een rechtshandeling.

Ik ben rechtenstudent, voor zover je nog vragen hebt.
pi_73509997
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 02:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben overigens ernstig benieuwd wat het 'dwangmiddel' was, dat ze dat zomaar allemaal deed, en hoe ze aan die 'vriendin' kwam..
Sommige mensen laten zich erg gemakkelijk intimideren. Meestal niet meer dan een id en geld afpakken en een beetje schreeuwen en gemeen kijken.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')