Yeah! Al sinds ik een dosbox opende om met een of andere Fraunhofer encoder er een hele nacht over deed om een CD naar MP3 om te zetten in 128kbit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder andere ja. dat 2pac en 50cent nou voor de letters komen kan ik weinig aan doen.quote:
Een genre als Gangsta Rap vind ik anders aardig apartquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
onder andere ja. dat 2pac en 50cent nou voor de letters komen kan ik weinig aan doen.
links boven artiesten, rechts albums onder losse nummers van artiest of album waar je opstaat. uiterst rechts playlist.quote:
klein deel van m'n collectiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een genre als Gangsta Rap vind ik anders aardig apart
12 albums van jimi en 25 tracks, voor de rest overal 1 album + 1 liedjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
klein deel van m'n collectie
[ afbeelding ]
Ik blijf niet klein op één stroming hangen, maar heb een veel bredere smaak.
Wat een bagger zeg, en itunes dan onoverzichtelijk noemen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
klein deel van m'n collectie
[ afbeelding ]
Ik blijf niet klein op één stroming hangen, maar heb een veel bredere smaak.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisteren
jup als ik de rest van het album niet zo boeiend vindt dan pak ik alleen de nummers die ik leuk vind. De laatste tijd ben ik wel meer discographies gaan downloaden. Maar voor ik zoveel opslag als dat ik nu heb had moest ik doseren en zuinig aandoen. Daar komt nog bij dat bij dem muziek die ik langer dan 2 jaar geleden heb gedownload de id3 tags nog niet helemaal goed staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
12 albums van jimi en 25 tracks, voor de rest overal 1 album + 1 liedje. Download jij ook aparte liedjes?
het gaat om de workflow van het progamma. Tik artiestnaam in dubbelklik album of dubbelklik het enkele liedje dat je wilt luisteren. Of voeg toe aan playlist. De jump to functie in de playlist is ook geweldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:30 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Wat een bagger zeg, en itunes dan onoverzichtelijk noemen..
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef TC03 het volgende:
iTunes is echt bagger als afspeelprogramma hoor. Het is gewoon NIET handig.
Ik heb Winamp met al mijn muziek in éen playlist. Als ik op j druk en ik zoek het nummer of album wat ik wil, vind ik dit probleemloos. Op deze manier kan ik heel snel een album draaien, één ander nummer even snel tussendoor in de queue zetten met q, en vervolgens weer verder met het album draaien. Dat is met iTunes gewoon onmogelijk.
Door een letter te typen ga je gelijk naar het betreffende nummer/artiest/album. Ook heb je een zoekveld rechtsbovenin. Voor queues kan je iTunes DJ gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |