Die stelling gaat voor iTunes helaas niet opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:00 schreef Happel het volgende:
Dat users niet om kunnen gaan met bepaalde software ligt altijd aan het onvermogen van de users
Bij Battlefield Heroes werkt dat niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Winamp heeft ook superhandige global hotkeys, waarmee je Winamp kan besturen zonder dat het naar de voorgrond gebracht moet worden. Heerlijk is dat. Even met een sneltoets een volgend nummer (of zelfs volgend of willekeurig album) kiezen zonder je spel te onderbreken of je browserscherm weg te schuiven.
Deze man snapt het, mensen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Winamp, omdat ik het al sinds versie 1 gebruik en er nog nooit een speler is uitgebracht die makkelijker werkt en gewoon doet wat 'ie moet doen. Winamp in combinatie met Album List ftw.
Kost alleen maar geheugen man. Basic Winamp!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Het is niet meer de jaren '90 maar 2009 computers hebben tegenwoordig ram te over en quite frankly ziet die classic skin er niet meer uit. Het pas niet echt bij de rest van het OS.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kost alleen maar geheugen man. Basic Winamp!
Omdat Ogg en FLAC open source zijn, dus zonder patenten. Daarnaast is de kwaliteit van Ogg beter dan MP3. Een Ogg bestand van 128 kbps is gelijk aan een MP3 bestand van 160 kbps. Ogg wordt over het algemeen als transparant ervaren bij 160 kbps en MP3 pas bij 192 kbps. Dat het patent vrij is is mooi omdat er niet 1 bedrijf is dat plotseling rechten kan claimen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? mp3 ftw
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
Tevens wordt deliplayer al enige tijd niet meer ondersteund/onderhouden dus dan blijft alleen winamp nog over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat ik graag oude modules heb (computermuziek uit de jaren 80) die ik graag volgens authentieke manier wil draaien zonder 1001 programma's te hebben.
Ik heb deliplayer, maar die ondersteund geen .cus en andere dus zodanig winamp.
Los van die oude meuk draai ik gewoon windows mediaplayer. (albums/title enzovoorts).
De enigen voor wie iTunes een meerwaarde heeft zijn mensen met een apparaat waar de "i" voor staat.
Als standalone is het een rampenprogramma.
Mplayerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Ireyon het volgende:
iTunes overtreft qua geluidskwaliteit élke andere player met een enorme voorsprong.
Jupquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig dat alle mensen toch even stiekem hun "super te gek koele" speellijsten willen showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |