Foobar nog beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef harmenst het volgende:
[..]
Voor mensen met een klote PC is winamp ideaal.
iTunes duurt 30 seconden om op te starten. Winamp 2 seconden. Conclusie: Winamp > iTunes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.
De meeste mensen zijn niet zo neurotisch. Conclusie: Itunes > Winamp.
Waarop baseer je dat? Ik sleep gewoon een hele map (= album) in Winamp en het begint meteen af te spelen en het start daarnaast ook nog eens snel op inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.
De meeste mensen zijn niet zo neurotisch. Conclusie: Itunes > Winamp.
Nee hoor wij Winamp gebruikers moeten na elke liedje een nieuw liedje selecteren om te spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Ik sleep gewoon een hele map (= album) in Winamp en het begint meteen af te spelen en het start daarnaast ook nog eens snel op inderdaad.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
Als je de playlist niet goed gebruikt misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee hoor wij Winamp gebruikers moeten na elke liedje een nieuw liedje selecteren om te spelen.
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef switchboy het volgende:
[..]
Als je de playlist niet goed gebruikt misschien
Wachtrijen
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef switchboy het volgende:
Kan de tt misschien veranderd worden in: "Winamp"
.flac. ........ Schopje DIG..? .MP3 is voor bazenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef invalidusername het volgende:
itunes kan geen .flac aan. Het kan eigenlijk niks aan wat Apple niet leuk vind. En Apple vind niet zoveel leuk.
Wimamp dus.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat dacht je, als ik mijn playlist uitrek lijkt dat ene nummer nog minder?
Ja fade in/fade out.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Arn0 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar de overgang tussen nummers in Winamp vind ik ook erg goed gedaan, bij VLC en WMP (weet niet hoe het in itunes is) stopt het ene nummer en start het andere 1 seconde daarna terwijl er bij Winamp een mooie overgang (lastig uit te leggen) is.
Ja weet ik. Ga hem binnenkort toch origineel kopen dus heb geen zin om 2x een install te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef switchboy het volgende:
Je weet wel dat de RTM al een tijd te krijgen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |