Mijn beste vriendin, Rosa (naam is fictief), en ik waren een avondje gezellig stappen, jeweettog, gezellig, niks-aan-het-handje, zou je denken, maar dat heb je mis, want er gebeurde namelijk het volgende:
We waren samen geile meiden aan het spotten,
voor mij(!), want ik ben namelijk al weer een tijdje single (dus sta droog

), helaas, en omdat ze mijn beste vriendin is - mijn allerliefste Rosa, wel lelijk, dus vandaar: beste vriendin, nooit meer dan dat, nooit meer geweest ook - helpt zij mij, altruistisch als ze is, met zoeken naar het geilste meisje uit de disco om eens lekker te batsen.
Uiteindelijk vonden we stil in een hoekje weggedoken, een angstaanjagend mooi meisje, blond haar - met lokken waar je meteen met je vingers door heen zou willen glijden - blauwe ogen, juiste lengte, Alles helemaal perfect. Man toch, als je haar had gezien, dan was je het zeker met me eens, daar wil je je leuter wel ff inhangen.
Ik trek de stoute schoenen aan, stap op het meisje af, ik stelde me voor, bood haar een drankje aan, ik raakte in gesprek met haar, ik vond het zelf lekker gaan. Ze zag mij ook wel zitten, dat merkte ik aan alles. Op een bepaald moment kwam Rosa er ook gezellig bij staan, ja toch, anders staat zij ook maar in haar eentje weg te schralen.
Ik moest ff pissen, dat moet ook gebeuren, kom ik terug, wat zie ik, staat Rosa met mijn vangst te bekken.
Dat is mijn klacht.