abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73505835
Juist, ik voel me kut...

Een tijdje terug kwam ik hier in Nederland een buitenlandse studente tegen. Ondanks mijn eigen opvattingen van 'begin nooit iets met iemand uit het buitenland, dat geeft alleen maar problemen', heb ik haar uitgevraagd en hebben we een korte maar (voor mij althans) zeer speciale relatie gehad.

Na een aantal maanden zou zij weer terug gaan naar haar thuisland en ik had besloten om de relatie dan maar af te kappen, aangezien ik geen zin had in gereis en zo. Dit heb ik haar verteld en ze was het er niet echt mee eens, maar schikte zich in haar lot. Uiteindelijk heb ik haar naar het vliegveld gebracht en hebben we afscheid genomen, zonder het te zeggen op dat moment ook van onze relatie...

Vandaag vertelt ze me op msn dat ze iemand anders heeft leren kennen, die ze erg leuk vindt, en hoewel ik dacht dat ik dat niet erg zou vinden, voel ik me hier zwaar klote onder.... Ik wist dat dit zou gebeuren en ik zou zelf ook een potentiële kans niet laten schieten, maar toch voelt het niet goed nu ze ook daadwerkelijk bevestigt dat er iets aan de gang is. Ik kan me niet voorstellen en wil me niet voorstellen dat ze bij iemand anders lief doet...

Samenvatting: TS heeft iets met een buitenlandse studente, maakt het niet fatsoenlijk uit en ze heeft iemand anders ontmoet. TS voelt zich kut.

Klacht: Ik heb liefdesverdriet
Subklacht 1: Ik heb mijn eigen wijze raad 'begin nooit wat met buitenlandse studentes' niet opgevolgd
Subklacht 2: Het is mijn eigen schuld, als het aan haar had gelegen was ze nog mijn vriendin
Subklacht 3: Waarom moet zij mij vertellen dat ze verder is gegaan? Ik wist dat wel, maar de bevestiging is kut...

Het positieve is dat ik in ieder geval niet elk jaar een paar keer naar het buitenland moet vliegen om mijn liefde te zien, én, dat het bijna weekend is
pi_73505882
Maar heb je haar geneuqt? Anders heb je nix te klagen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:10:09 #3
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_73505916
speciale relatie?

geyle sm-poepsex?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_73505937
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Bartaz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen en wil me niet voorstellen dat ze bij iemand anders lief doet...
Dat niet alleen. Het is nu 11:10 en waarschijnlijk liggen ze in bed
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_73505943
--> R&P
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:10:54 #6
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_73505944
En dit moet in klaagbaak want ??
Tot zover de kwaliteitspost
pi_73505954
Geen geyle sm-poepseksrelatie, daar ben ik niet zo van

Ik vond het speciaal, aangezien ik nog nooit zo intens van iemand heb gehouden op zo'n korte tijd...

En ze liggen nog niet in bed, want ze is nog op msn... Of ze zitten met z'n 2en te kijken hoe ik reageer
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:11:19 #8
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73505959
Dit kun je écht serieus beter in R&P openen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73506013
Hahahahahaha, lekker voor je!
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_73506022
TS dit gaat wel weer over... Drink een pilsje in de kroeg en voordat je het weet...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_73506062
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
Dit kun je écht serieus beter in R&P openen.
Mwa, in R&P blijft dat zo'n rondzwevend topic dat weer gekickt wordt als iemand in dezelfde situatie zit. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me laten...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS dit gaat wel weer over... Drink een pilsje in de kroeg en voordat je het weet...
Drank heelt alle wonden Ik weet het, ik kom er ook wel overheen, maar nu is het nog vers en pijnlijk...
pi_73506070
Ik denk dat je van heel erg supportive commentaar word voorzien hier.

Maar sterkte ermee for what it's worth.
pi_73506078
Ga crazy monkey sex hebben met een andere willekeurige chick
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:15:16 #14
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73506097
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Mwa, in R&P blijft dat zo'n rondzwevend topic dat weer gekickt wordt als iemand in dezelfde situatie zit. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me laten...
Ik denk gewoon niet dat KLB daar de juiste oplossing voor is.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73506149
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik denk gewoon niet dat KLB daar de juiste oplossing voor is.
Nouja, het is in ieder geval nu te laat om er nog iets aan te doen
pi_73506168
Bale man
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:20:15 #17
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_73506274
Is idd crap voor je, maarja keuzes he.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:24:13 #18
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73506394
@ TS

Normaliter vinden wij foto,s van de betreffende persoon, in dit geval jij ex vriendin een goede aanvulling van dit topic.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_73506760
Tientallen vervelende reacties schieten nu door mijn hoofd die ik had kunnen plaatsen.

Maar omdat er aandacht besteed is aan de OP en ik toch wel een kleine beetje medelijden heb met TS, vooruit: sterkte ermee
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_73506788
Oh, en als je morgen wakker wordt voel je je vast alweer een stuk beter. Het is weekend, ga leuke dingen doen met je vrienden en je bent het zo vergeten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_73506793
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef afcajos het volgende:
Tientallen vervelende reacties schieten nu door mijn hoofd die ik had kunnen plaatsen.

Maar omdat er aandacht besteed is aan de OP en ik toch wel een kleine beetje medelijden heb met TS, vooruit: sterkte ermee
Bitch nigga
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_73506817
Kut voor je. Sterkte.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73506916
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef Bartaz het volgende:

[..]

[..]

Drank heelt alle wonden Ik weet het, ik kom er ook wel overheen, maar nu is het nog vers en pijnlijk...
Ik wil dit topic best iedere week een kickje geven hoor

En TS is baas. Hij wordt zelfs op afstand genaaid door zijn chick
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Sport donderdag 8 oktober 2009 @ 23:44:13 #24
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73506956
Kut man
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73507166
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef afcajos het volgende:

Ik wilde al net zeggen, jij miste je Bulgaarse serveerster Toch bedankt
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik wil dit topic best iedere week een kickje geven hoor

En TS is baas. Hij wordt zelfs op afstand genaaid door zijn chick
Doe maar niet

Het lijkt me trouwens dat ik juist géén baas ban, een baas had vanavond al tien andere vrouwen in bed geluld en had totaal geen problemen gehad met het feit dat zijn ex iemand anders heeft leren kennen... Maargoed, vind ik ook niet zo'n probleem, ik voel mezelf ook geen baas op het moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')