Scherpe filmquotes met fikse portie humorquote:
+1quote:
Jawel ik moet kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1
En Gibbs' slaps zijn grappig, dat kleineren valt wel mee, de verhaallijn is ook wel te doen, en het is inderdaad veel toffer dan CSI
NCIS:LA doet het tot nu toe goed genoeg om in elk geval een volledig seizoen te krijgen. Je hóéft niet te kijken
misschien moet ik er nog aan wennen, maar 't is me nét iets te veel van 't goeiequote:
Dat heb ik juist met Callanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef SamStar het volgende:
[..]
misschien moet ik er nog aan wennen, maar 't is me nét iets te veel van 't goeie
Sam = LL Cool J = NCIS LAquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef Meddo het volgende:
Al die namen hierIs dat uit ncis la? dan moet ik toch beter opletten
NCIS is geen CSI spin-off, het is een spin-off van JAG.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:02 schreef SamStar het volgende:
(...)
Doch is NCIS:
- een zeer humorvolle CSI spin-off
Gibbs is altijd aan zijn boot aan het werken, maar het lijkt alsof dat project nooit af komt... Sowieso, hij heeft dat ding in de kelder staan, als de boot ooit klaar is, hoe moet die dan naar buiten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:17 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Abby in Marilyn Monroe jurk(halloween aflevering)
Gibbs met z'n vette bak
Het is toch niet echt een spin-off of wel? Zelfde producer en daarom hebben ze twee afleveringen gedeeld?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:55 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
NCIS is geen CSI spin-off, het is een spin-off van JAG.
Hij breekt ze af schatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:21 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Gibbs is altijd aan zijn boot aan het werken, maar het lijkt alsof dat project nooit af komt... Sowieso, hij heeft dat ding in de kelder staan, als de boot ooit klaar is, hoe moet die dan naar buiten?
Serieus? Wat heeft het dan nog voor zin om een boot te bouwen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij breekt ze af schatEn begint overnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:24 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat is een van de vele geheimen van NCISIk zou vooral graag eens zien dat hij ermee gaat varen
Maar goed, de theorie die zo'n beetje gevormd is, is de volgende - en ik zet het in spoilers voor het geval er mensen zijn die seizoen 4 nog niet gezien hebben:Ben je nu ook al in dit topic aan het spammen over een bootje dat toch nooit gaat varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |