Die hele verzameling heb ik nog heurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Yvonne en thunderdome?
wait wut?
En wat moet ik dan zien?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hele verzameling heb ik nog heur
Maar je mot het linkje erboven bekijken
klopt dat was een van de redenen om uit de hardcorescene te stappen.... wel lachuh dat mijn eigen track het nog steeds goed doet! ik draai tegenwoordig als DJ THE FLY / DJ HARDBALL..... maybe till next party soon???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef Overdrive het volgende:
Ceedeetje heb ik indertijd nog geperst.....
Doet ie ut niet?quote:
oooow ik dacht alquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hele verzameling heb ik nog heur
Maar je mot het linkje erboven bekijken
Die link is veel leuker dan die grafherrie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet ie ut niet?
http://www.houseandgadgets.com/humor-with-dead-flies/
En dan youtube erbij afspelen
* huilt!
quote:
Nu had ik dat hele Rinus gelazer langs me heen laten gaan, tot nu..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Hey yvon, zin in een potje badminton?
Heya heya hoo!
Jij weet goede muziek niet te waarderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu had ik dat hele Rinus gelazer langs me heen laten gaan, tot nu..
Ik was op vakantiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij weet goede muziek niet te waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |