Vertel, vertel !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden wie de hacker was. Het verhaal had dezelfde strekking als een smsje. En wel toevallig dat die persoon vlak daarna even op een site ging kijken, hoe de reacties waren?
Dat geloof ik niet. Het zou best kunnen dat Claire toen heel diep zat en een uitlaatklep gezocht heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden wie de hacker was. Het verhaal had dezelfde strekking als een smsje. En wel toevallig dat die persoon vlak daarna even op een site ging kijken, hoe de reacties waren?
Hey... . stoer van je hoor, dat je even komt schrijven. Nu nog de waarheid.quote:
Zijn vingers doen het in ieder geval nog.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef sunny16947 het volgende:
Zou Huub al met een paar gebroken benen lopen? En is de hummer al in Hillywood gesignaleerd?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn vingers doen het in ieder geval nog.
Dat gebeurt toch wel. Ik denk dan, als men het toch doet, dan maar om de juiste reden. Verhaaltjes hebben de gewoonte een eigen leven te gaan leiden en dat kan je later toch achtervolgen, ook als het stof nedergedaald is, en dan is het niet meer goed te praten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de reden is; als ze als doel hebben er een fatsoenlijke echtscheiding van te maken en nog normaal met elkaar om te gaan mbt Sophie dan hebben ze er geen van beiden belang bij om met de reden naar buiten te komen, want zodra ze dat doen gaat iedereen zich er nog erger tegenaan bemoeien dan men nu al doet.
As if.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, waarom zou je het niet netjes kunnen afhandelen als je de waarheid gewoon zegt? Lijkt me juist het beste, peace of mind en geen vragen steeds.
Ik denk dat het erg lastig is om en plein public te scheiden, als het in de anonimiteit gebeurt is het al geen pretje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel. Ik denk dan, als men het toch doet, dan maar om de juiste reden. Verhaaltjes hebben de gewoonte een eigen leven te gaan leiden en dat kan je later toch achtervolgen, ook als het stof nedergedaald is, en dan is het niet meer goed te praten.
Overigens, waarom zou je het niet netjes kunnen afhandelen als je de waarheid gewoon zegt? Lijkt me juist het beste, peace of mind en geen vragen steeds.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
edit: had niets geschreven, wilde tvp neerzetten en dacht toen van oh my god ben echt een forum nerd aan het worden. Maar ik lees altijd mee, en nee, er komt even geen reactie van mij.
Je zult ze wel krijgen, maar een vraag hoef je maar een keer te beantwoorden als het de waarheid is.quote:
quote:HILVERSUM - Opnieuw een showbizz huwelijk dat op de klippen loopt. Huub en Claire (kent u ze nog?)gaan scheiden. Dat laat Claire aan RTL Boulevard weten.
Huub en Claire waren eventjes (enigszins) Bekende Nederlanders door hun deelname aan realityshow 'De Gouden Kooi'. In deze show trouwden ze zelfs met elkaar. In juli werd hun eerste kindje Sophie geboren.
Maar wat velen al verwachtten, is dan toch uitgekomen: het stel is uit elkaar. Claire is ondertussen gezellig weer bij hoaar ouders in Tilburg gaan wonen. (EBO)
Lijkt me een verstandig besluit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
edit: had niets geschreven, wilde tvp neerzetten en dacht toen van oh my god ben echt een forum nerd aan het worden. Maar ik lees altijd mee, en nee, er komt even geen reactie van mij.
Ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
Alleen wordt die waarheid niet altijd als dé waarheid erkend. Nou ja, niet altijd ... bijna nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Je zult ze wel krijgen, maar een vraag hoef je maar een keer te beantwoorden als het de waarheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |