Beetje schuin houden ook..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
Na een paar keer falen heb je toch wel door hoe het werkt en zet je het pak iets verder van het glas?
Dat heeft de Aldi altijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Die vliegt er bij mij altijd naast, als ik mijn drinken inschenkFAIL. Hoe meer ik er op ga letten hoe fouter het gaat. Kunnen ze niet iets minder in die pakken doen?
Subklacht: Aldi Ice Tea was vroeger echt heerlijk. Weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar hij heeft de laatste maanden een rare nasmaak
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan schenk je toch als eerste de tweede slok in, zo sla je die eerste probleemmakende mooi over
Weet je zeker dat die niet over de datum is? Je weet maar nooit met de Aldiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Subklacht: Aldi Ice Tea was vroeger echt heerlijk. Weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar hij heeft de laatste maanden een rare nasmaak
Volgens mij zijn dingen bij de AH vaker over datum maar kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet over de datum is? Je weet maar nooit met de Aldi
Blackquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet over de datum is? Je weet maar nooit met de Aldi
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef sinadO het volgende:
De eerste slok gewoon rechtstreeks uit het pak drinken.
Opgelost, slokje!
Met zo'n username ook maar iets over iemand anders zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Donder zelf opKansloze flikker
Waarom niet? Die van mij gaat tenminste nog ergens over. Die van jouw...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met zo'n username ook maar iets over iemand anders zeggen.
Die van mijn wat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Waarom niet? Die van mij gaat tenminste nog ergens over. Die van jouw...
Ach jah, ga je gang. Je moet iets met je kansloze leven doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die van mijn wat?
Wiens kloon ben jij eigenlijk?
Eens kijken welke kansloze mongolen geband zijn rond 27 september...
1990... nu snap ik het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:37 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Ach jah, ga je gang. Je moet iets met je kansloze leven doen
Iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
1990... nu snap ik het.
Veel plezier hier op Fok!, je gaat het nog leuk krijgen met die username.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |