Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:01 schreef Flappekz het volgende:
Vroeger woonden er nog overwegend Nederlanders in Nederland....
Jij bent ook zo'n figuur dat gaat huilen als het volkslied voorbij komt op TV en je die vlag ziet wapperen!?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Skiet het volgende:
Ben ontzettend trots op Nederland. Trots om een Nederlander te zijn ook. We hebben het zeer goed in dit kleine landje.
Mooi land
Hoe kan jij zo'n oordeel geven als je niet weet hoe ver mensen zijn geweest op deze wereld?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
Mooi dat iedereen de Nederlanders altijd wereldkampioen afzeiken noemt terwijl ze zelf niet verder dan de Spaanse stranden gekomen zijn en eigenlijk nog nooit het dagelijks leven in andere landen hebben meegemaakt. Hoe kan je dan oordelen dat we wereldkampioen afzeiken/zeiken zijn.
Wat een kutvergelijking. Waarom zou je niet trots mogen zijn op Nederland...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n figuur dat gaat huilen als het volkslied voorbij komt op TV en je die vlag ziet wapperen!?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
Mooi dat iedereen de Nederlanders altijd wereldkampioen afzeiken noemt terwijl ze zelf niet verder dan de Spaanse stranden gekomen zijn en eigenlijk nog nooit het dagelijks leven in andere landen hebben meegemaakt. Hoe kan je dan oordelen dat we wereldkampioen afzeiken/zeiken zijn.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:30 schreef wise het volgende:
Nederlander zijn onwijze zeikerds. Klagen en nog een klagen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:30 schreef Skiet het volgende:
-weg; doe normaal. Gewoon normaal leuk meeposten en niet met joden versus allochtonen aan komen lopen. Gaat nergens over wat je nu doet. Bedankt voor de medewerking-
ah, mbt dat eerste plaatje: je hebt gelijk, heb ik niet goed gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha wat is dit nou weer voor trieste actie. We moeten toch een afbeelding posten van trotse nederlanders vroeger en nu. Dus ik post gewoon een gezellig 1960 Koninginnedag tafereel en de hedendaagse jeugd. Dus ik post hem gewoon weer.
Als jij meteen joden in een plaatje ziet dan moet je toch eens beter kijken kneus
Trotse jeugd vroeger
[ afbeelding ]
Trotse jeugd jaren 2000
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, mbt dat eerste plaatje: je hebt gelijk, heb ik niet goed gezien.
mijn excuses, zal je post terugplaatsen
Overigens generaliseer je nu zelf (ff een reactie op je post hiervoor)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet. Het is een afspiegeling van de maatschappij. Een foto genomen op een willekeurig moment zowel de eerste als de tweede foto. Dat jij een mening hebt over een bepaalde foto en daarbij een bepaald gevoel krijgt zegt meer iets over jezelf.
Willekeurig my ass.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:40 schreef Skiet het volgende:
Ik generaliseer niet. Het is een afspiegeling van de maatschappij. Een foto genomen op een willekeurig moment zowel de eerste als de tweede foto. Dat jij een mening hebt over een bepaalde foto en daarbij een bepaald gevoel krijgt zegt meer iets over jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |