quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef mstx het volgende:
tralalalalala hiep hoi!
Haha, nog altijd beter dan dattie over z'n auto (wat was t ook alweer? Fiat panda?) gaat vertellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow god, we gaan naar het input niveau van MSTX.....
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Geef nou geen voorzetjes....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha, nog altijd beter dan dattie over z'n auto (wat was t ook alweer? Fiat panda?) gaat vertellen
Een super after filmpje. Een hoop organisaties kunnen hier nog wel wat van leren idd! Het is niet zo een filmpje waarin alle (leuke) vrouwtjes van het feest even voorbij denderen, maar ook echt wat van de sfeer te zien is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hijs echt vet, dat moment en beeld op 1:51
Stephie in het publiek / Stephie algemeen![]()
Bij de hardcore zijn de beelden wel heel vet! Echt een top aftermovie. Ook het licht (cirkel-achtige lamp) doet 't 'm
Ga ik even wat van leren
*fapfapfapfapfapquote:Tracklist:
1. Ran-D - Living for the moment
2. Alpha twins & ran-D - Say yeah
3. Brennan heart - TBA
4. Ran-D - Escapism
5. Psyko punkz - 2 follow
6. D-block & S-te-fan - In other wordz
7. Ran-D - Fanatics
8. Bio Weapon - In sound
9. Alpha twins - Unleashed
10.Psyko punkz - After MF
11.Ran-D & Adero - Under attack
12.Ran-D - Crossroads
13.Josh & Wesz - ID
Ik zit hem nu te luisteren, hij is erg lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
Ran-D & MC Rems @ 2Dangerous Fear FM Show (08-10-2009)
[..]
*fapfapfapfapfap
Erg vette set inderdaad!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
Ja die jongen is goed bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Na de set was er ook een kort interview met Ran-D op FearFM... blijkt dat Ran-D al zijn producties zelf inzingt.
Wist ik helemaal niet maar vond het wel een leuk feitje
Klopt leuke interviewsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef poiuytr het volgende:
http://www.youtube.com/user/hsmagazine
Weet niet of dit Youtube kanaal bij jullie al bekend was maar staan paar leuke interviews op met o.a: MC Renegade, Daniele Mondello, Audio Psycho, A-drive, Low-E & Alter Egosz.
Gast die het interview afneemt alleen zeer matig.
quote:01. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
02. Frontliner - Frozen
03. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
04. Frontliner & B-Front - Become The Sky
05. Frontliner & B-Front - Magic
06. Frontliner - The First Cut
07. Frontliner - On The Rise
08. Frontliner ft. Mc Villain - Who I am
09. Frontliner - Greenhouse
10. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
* ReMcOrE gaat hem gelijk ff binnenhalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap
dat gaat echt zo'n dikke poep wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Trouwens de nieuwe top 10 van Frontliner:
[..]
Ben beniewd morgen naar zijn setje samen met B-Front
Gek eigenlijk... (zeker als intro) vind die, eigenlijk erg lange, 'break/intro" van Livin for the moment helemaal niet erg... En toch, bij andere platen is t kutje-irritantquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap
Mooie toonhoogtes gebruikt en het klinkt nogal Breezah achtig dat ik dit nu ga zeggen, maar voor mij persoonlijk heeft de tekst ook nog ietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gek eigenlijk... (zeker als intro) vind die, eigenlijk erg lange, 'break/intro" van Livin for the moment helemaal niet erg... En toch, bij andere platen is t kutje-irritant
Das mooi kut dan..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Gister lekker me knie aan gort gelopen tijdens een rondje hardlopen, dus ik weet niet of morgen nog doorgaat.
Vetquote:
Oh en dat is idd grof kut zeg.. Hopen dat t meevalt? Of is t echt volkomen fucked in halfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Gister lekker me knie aan gort gelopen tijdens een rondje hardlopen, dus ik weet niet of morgen nog doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |