Het bovenstaande las ik op de netkrant van het Net. Vraag ik me toch af, waarom gaat DD naar Voo toe (neem trouwens aan dat Voo naar DD toe is gegaan).
quote:
op 02-23-2000 om 03:33 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Het bovenstaande las ik op de netkrant van het Net. Vraag ik me toch af, waarom gaat DD naar Voo toe (neem trouwens aan dat Voo naar DD toe is gegaan).
Waarschijnlijk doet hij dit, ALS HET ECHT ZO IS, omdat hij lekker doet waar hij zin in heeft, lekker puh!
quote:
op 02-23-2000 om 04:14 PM schreef Kimmie het volgende:
Waarschijnlijk doet hij dit, ALS HET ECHT ZO IS, omdat hij lekker doet waar hij zin in heeft, lekker puh!
Ja, hij schrijft daar idd comlomns...
Waarom? Waarom niet!
quote:
op 02-23-2000 om 03:33 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Nico Dijkshoorn is terug
Vraag ik me toch af, waarom gaat DD naar Voo toe (neem trouwens aan dat Voo naar DD toe is gegaan).
Omdat hij daar een hoop lezers heeft misschien ?, of er geld voor krijgt ???? Neem aan dat de site van Veronica een hoop bezoekers heeft. Op het Veronica forum kun je ook reageren op het stukje zag ik http://www.veronica.nl/media/forum.html
Onderstaande schreef ik er op mijn site over
Internet columnist Nico Dijkshoorn die bekend werd onder zijn alterego Doordevil schrijft wekelijks een column over de Bus bij....Veronica. Was er in de tijd van BB al een haat/liefde verhouding tussen deze twee nu is dat omgeslagen in een samenwerking. Op de homepage van Veronica kun je Nico's column lezen (in het gele gedeelte) en in het Forum van Veronica kun je commentaar leveren. Ten tijde van Big-Brother was Nico aktief op Fokforum wat zich kritisch uitliet over het programma. Nico weigerde indertijd meerdere malen om op tv te verschijnen bij Veronica, maar zijn column vertrouwt hij vanaf nu wekelijks toe aan de concurrenten van SBS6...het kan verkeren.
Rob
Ik proef, met name in het stukje van Rob, een verbazing. Weigeren op de televisie te komen en er wel voor schrijven. Dat is precies het verschil voor mij. Ik schrijf, en iedereen die mij, ongecensureerd een groot poudium biedt, wil ik ter wille zijn. Ik doe het graag. Heb er plezier in Vind het gek, maar ik wordt liever door 70.000 mensen dan door 7 mensen gelezen. Met je kop op de televisie is weer andere koek. dat wilde en wil ik niet. Zolang ik ongebreideld kritisch kan zijn over all tv-programma's zie ik het probleem niet zo. Jullie wel? In sfeer of stijl zijn ze exaxct hetzelfde als mijn lange dingen hier voor Fokzine.
Ondertussen vind ik dat ik nu ook wel een heel klein beetje kapsones mag hebben met , omgerekend , 250.000 lezers in vier maanden. Blijkbaar vinden mensen het leuk om felle, gemeende stukken over televisie te lezen.
Niet om me in te dekken, maar iedereen die mijn stukken heeft gelezen weet dat ik dat vijandbeeld van veronica altijd absurd heb gevonden. Ik ben gaan schrijven door dat prachtige , absurde programma.
Ik zal de laatste zijn die hier beweert dat veronica alleen maar prachttelevisie uitzendt. Ze hebben het in ieder geval wel aangedurfd om mij een plek daar te geven.En ik mag er alles schrijven. Dat is hier uiteindelijk wel anders geweest. maar, genoeg = genoeg
Kom af en toe eens langs, vind ik leuk.
groeten, Nico
quote:
op 02-23-2000 om 05:31 PM schreef doordevil het volgende:Ze hebben het in ieder geval wel aangedurfd om mij een plek daar te geven.En ik mag er alles schrijven. Dat is hier uiteindelijk wel anders geweest. maar, genoeg = genoeg
groeten, Nico
vertel...gooi het eruit.....volgens mij heb jij hier namelijk Altijd de ruimte en de vrijheid gehad om te schrijven wat je wilde
groetjes eli.
mag ik er aan herinneren dat ik na 95 columns, dagelijks ongeveer anderhalf uur werk, op Fok ik hier volledig werd verketterd toen ik tijdens de verkiezing van de prins en het prinses van het bal ironisch het woord fistfuck gebruikte. Dat er opeens met grote regelmaat stukken tekst, uitleg etc van mij verdwenen. dat er, na 3 maanden mij het lazarus schrijven op Fok, alleen gezeur en gezever was van o.a. Moor en Hunter. Dat voelde niet echt goed. Voelde zelfs als een trap na. Daar doelde ik even op.
altijd blij iets van jouw hand te lezen
Kan mij echt niet schelen waar!
Vrijheid - blijheid
Wat is Nederland toch een heerlijk land
Groeten Dark
Geedit, betekend dat niet aangepast??
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 23 Februari 2000).]
quote:
op 02-23-2000 om 07:06 PM schreef doordevil het volgende:
Quote: "vertel...gooi het eruit.....volgens mij heb jij hier namelijk Altijd de ruimte en de vrijheid gehad om te schrijven wat je wilde"schrijft Quenda.mag ik er aan herinneren dat ik na 95 columns, dagelijks ongeveer anderhalf uur werk, op Fok ik hier volledig werd verketterd toen ik tijdens de verkiezing van de prins en het prinses van het bal ironisch het woord fistfuck gebruikte. Dat er opeens met grote regelmaat stukken tekst, uitleg etc van mij verdwenen. dat er, na 3 maanden mij het lazarus schrijven op Fok, alleen gezeur en gezever was van o.a. Moor en Hunter. Dat voelde niet echt goed. Voelde zelfs als een trap na. Daar doelde ik even op.
De 'verhuizing' naar GvD en de openlijke verkettering, hier én aldaar, van FOK! tot EO- en NCRV-publiek laten we gemakshalve dan maar achterwege. Zo kan ik ook geschiedschrijven...doe mij er nog maar zo eentje, DD, ik lees ze gewoon als column
Zo - voldoende gereageerd op je 'troll' ? Kan je ff lekker stevig en venijnig terugbijten, want daar wacht toch iedereen op ? DD mag het, anderen zijn censors.
Leuk dat je weer terug bent trouwens, Nico, het vorig afscheid viel midden in de nacht en was daarna door een technische Forum-fout plotseling verdwenen, hetgeen ik toch ook niet leuk vond. Dus, als collega's zullen we maar zeggen, welcome back !
Pas je wel een beetje op jezelf, daar bij dat grote boze VOO ?
quote:
Nico, de avond van de reunie was er inderdaad niet een om op terug te kijken, want wat een mooie avond had moeten worden ontaardde in een ordinaire ruzie....
* speedcore heeft anders wel in een deuk gelegen.
Dat volwassen mensen zich zo kunnen gedragen. daar kan geen real life soap tegenop. lig af en toe nog in een scheur als ik hier regelmatig het oud zeer weer zie (hoezo strijbijl begraven?? d`r lag een paar dagen geleden een blinkend nieuwe in Voer voor psychologen, zo te zien met vers bloed)
quote:
op 02-23-2000 om 10:06 PM schreef speedcore het volgende:
speedcore heeft anders wel in een deuk gelegenDat volwassen mensen zich zo kunnen gedragen. daar kan geen real life soap tegenop. lig af en toe nog in een scheur als ik hier regelmatig het oud zeer weer zie (hoezo strijbijl begraven?? d`r lag een paar dagen geleden een blinkend nieuwe in Voer voor psychologen, zo te zien met vers bloed)
En deze keer zonder ketting
quote:
op 02-23-2000 om 08:42 PM schreef Kimmie het volgende:
Nico, er stond onder een tekst van jou bij veronica: [Note: This message has been edited by veronica]Geedit, betekend dat niet aangepast??
nee, niets in ge-edit. Veronica plaatst de column, zoals je kan zien. Vandaar.
Ik ben blij dat het nu zo goed gaat met je (zakenlijk), en ik gun het je van harte. ERE WIE ERE TOEKOMT !
ouwe gabber...la je nie gek maakuhh ! !
P.S.: Wat doe je het volgende BB seizoen ???
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 23 Februari 2000).]
Ik mis zoveel vertrouwde gezichten hier, ik heb gewoon medelijden met mezelf!
a.u.b. Er is al genoeg ellende in de wereld!
Is het nou zo moeilijk iedereen in z'n waarde te laten?
IK mis Hunter en Doordevil en al die anderen verschrikkelijk, en roep bij deze op iedereen een "welkom thuis" te geven,
en laat iedereen lekker z'n commentaar geven op die leuke serie op sbs6
Die vraagt toch gewoon om (elke vorm van) commentaar?
HALLO
Antonet had haar slipje uit!
Dit is pas wereld nieuws!
Fanmale houdt van iedereen, en wenst iedereen het talent van Moor Hunter en Doordevil (en van Fanmale )
en Doordevil;
Wanneer kom je in :
Het blauwe licht?
quote:
op 02-23-2000 om 05:31 PM schreef doordevil het volgende:
Ik proef, met name in het stukje van Rob, een verbazing. Weigeren op de televisie te komen en er wel voor schrijven. Dat is precies het verschil voor mij. Ik schrijf, en iedereen die mij, ongecensureerd een groot poudium biedt, wil ik ter wille zijn. Ik doe het graag. Heb er plezier in Vind het gek, maar ik wordt liever door 70.000 mensen dan door 7 mensen gelezen. Met je kop op de televisie is weer andere koek. dat wilde en wil ik niet. Zolang ik ongebreideld kritisch kan zijn over all tv-programma's zie ik het probleem niet zo. Jullie wel? In sfeer of stijl zijn ze exaxct hetzelfde als mijn lange dingen hier voor Fokzine.Ondertussen vind ik dat ik nu ook wel een heel klein beetje kapsones mag hebben met , omgerekend , 250.000 lezers in vier maanden. Blijkbaar vinden mensen het leuk om felle, gemeende stukken over televisie te lezen.
groeten, Nico
Uiteraard wie vindt het niet leuk om door een groot publiek gelezen of beluisterd of bekeken te worden zie de Buspassagiers.
Ik verbaas me er niet over maar ik herinnerde me alleen nog de email die Veronica jouw deed toe komen nav jouw (terechte)weigering om in het BB-internet journaal te verschijnen. Daarna had Veronica jouw site al weken lang getipt op hun voorkant van de BB-site, dus zo raar is het niet dat jouw de Bus column nu daar staat. Ik heb ook niets tegen Veronica, sterker nog ik ben er lid van , en toen ze mijn site ten tijde van BB een paar dagen op de BB-site tipten , vond ik dat ook wel geinig. En toen vorige week http://bewonder.nu/radiosex een aantal dagen bij Veronica op de site stond had ik daar ook niets op tegen ( FOK had toch al de primeur gehad ) Overigens stond radiosex zo'n beetje overal gelinkt (worldonline, planet etc.) Sex scoort nu eenmaal
Misschien moet je eens over SEX gaan schrijven ???
Er staat me nog wel iets bij dat je niet van plan was om over de Bus te gaan schrijven, maar niet is zo veranderlijk als de mens gelukkig.
En kapsones krijgen...hmmm liever niet Wat zijn nou 250.000 lezers op internet ?? Zeg 100 dagen dezelde groep is 2500 man. Weet je hoeveel lezers Youp van 't Hek trekt ???
Kapsones ...nergens voor nodig Gewoon je DING doen, zoals je "vroeger" altijd schreef.
Bovendien nu heb ik je weer gelinkt staan naar Veronica en dat levert je weer een paar lezers extra op :0
Rob
Belangrijker is dat ie momenteel in absolute bloedvorm steekt! Zie HIER
En nu kunnen z'n fans (wij dus) Doordevil (Nico dus) al op 3 verschillende sites bewonderen. Met een beetje geluk staat ie binnenkort op 4 sites en dus ook op de site die qua kleur in ieder geval het beste bij hem past namelijk: (PISNIJDIG) GEEL!!!!
Go Nico Go!!!
O, en Moor, je zit er naast! De meeste van ons zitten er helemaal niet op te wachten tot hier weer de pleuris uitbreekt. Dus alsjeblieft, kap er mee.
En HiZ, ik heb dan wel van m'n mammie geleerd me met m'n eigen zaken te bemoeien, maar ik post hier al sinds de vorige eeuw dus het ZIJN mijn zaken! Kap er ook mee alsjeblieft.
Voor alle anderen die het wel lollig vinden, misschien deze tip: ga eens langs je Videoboer, daar kun je vast wel een paar leuke films vinden waarin mensen door 'n man of wat hun hersens tegen het trottoir geschopt krijgen or whatever your kick is! Oke?
Dan kan de rest nu gewoon weer doorgaan om Nederland en haar overzeese gebiedsdelen fijn een beetje op te Fok!ken.
Of zoals mijn goede vriend Lou Reed ooit zei voor hij definitief voor de Kunst der Kunsten verloren ging: (en ik verkracht hem hier een beetje, lekker he Lou?)
'let's stick a fork in our ass,
and turn ourselves over,
it's all said and done!'
Dank U.
quote:
op 02-24-2000 om 06:41 AM schreef BooBooSan het volgende:
<snip>
O, en Moor, je zit er naast! De meeste van ons zitten er helemaal niet op te wachten tot hier weer de pleuris uitbreekt. Dus alsjeblieft, kap er mee.
<snip>
Helemaal gelijk, BooBoosan, ook ik zat er niet op te wachten dat mijn naam HIER weer door ons aller woord-paus Nico op zulke fijnzinnig navrante wijze genoemd werd. "Dat we daar allemaal op zitten wachten" was dan ook door mij sarcastisch bedoeld (waar blijft die sarcasto-smiley?).
Maar laten we elkaar ook geen mietjes noemen: iedereen vindt het toch heerlijk hier, om commentaar op elkaars posts te geven, of je er nou de ballen van snapt waar de anderen het over hebben, omdat je toen nog niet eens hier las, maakt niet uit: HOP! ff een felle kritiek vanaf de zijlijn ertegenaan, en we voelen ons weer goed.
Dat doen we allemaal, en het kan een Forum nog smeuiïg maken ook, dat bleek al bij BB.
Lekker doorgaan dus, ieder op zijn manier, kijk maar in VvP II, dat draait inmiddels, ondanks de verwoedde aanvallen van buitenaf, toch rustig door en zonder kapsones.
-----------------------------
Lees FOK! en weiger namaak http://209.163.248.153/cgi-bin/Ultimate.cgi?action=intro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |