quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind mensen die per se een bepaalde soort bier willen irritanter. Bier is bier en niet zeuren maar zuipen.
Ik vind mensen die per se een bepaalde soort bier willen irritanter. Bier is bier en niet zeuren maar zuipen.
Geniaal. Maar niet te zuipen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef EvanStone het volgende:
Schultenbrau is gelukkig altijd in de aanbieding.
Ja, en cola is cola.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Er is een grens natuurlijk. Cat II blikbier is niet te vergelijken met cat I merkbier uit een fles. Maar verder zit er tussen biersoorten minder verschil dan tussen colasoorten imo. Helemaal als je het koud drinkt of er al 3 hebt gehad.quote:
Niet helemaal, maar ik nog nooit een biertje gehad wat ik ECHT niet te zuipen vond,quote:
Welk bier vind jij lekker dan. Amstel zeker. Hoe weet ik dat he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik nog nooit een biertje gehad wat ik ECHT niet te zuipen vond,
Wel heb ik mijn favorieten natuurlijk
haha faalhaas met kapsonesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef waterkip het volgende:
TS is pauperalcholist anders ging hij wel naar de slijter,inplaats van zo'n bijstandsgraaihut
True story.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef EvanStone het volgende:
Schultenbrau is gelukkig altijd in de aanbieding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |