Dat klopt ja!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Luie donders zijn het!
Dan ben je nog dommer als in de OP beschreven mensen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef TNA het volgende:
Was het al in je opgekomen dat diegene wellicht per ongeluk in de verkeerde bus was gestapt?
Dat wel, maar dit persoon stond echt te wachten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Als je je OV in je zak hebt en de bus toevallig langskomt kun je toch beter die 200m meerijden?
Om uit te rusten na zo'n lange dag natuurlijk!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef Oproerkraaier het volgende:
Moest je snel thuis zijn om daar niets te doen?
of dat diegene geen 200 meter kan lopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef TNA het volgende:
Was het al in je opgekomen dat diegene wellicht per ongeluk in de verkeerde bus was gestapt?
Ja, want anders moest ik mijn laptoptas vasthouden en dan kan ik niet remmen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef Nero22 het volgende:
Je besluit met de bus te gaan omdat je snelbinders kwijt waren?
Je bent zelf een luie teef.
Ok? Je hebt geen rugzak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, want anders moest ik mijn laptoptas vasthouden en dan kan ik niet remmen.
Neuh, het is een heel drukke lijn want bedient Vlaardingenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef De_Melkboer het volgende:
Als die lui er niet waren was die hele lijn misschien al opgeheven wegens gebrek aan belangstelling en dan kun je zelf lopen
Zoals ik al zei doe ik normaal alles op de fiets maar ging dat vandaag neit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, mensen die met de bus gaan,.
Als ik geen vervoersmiddel heb, loop ik. Maakt niet uit of het 2 uur duurt. Lopen rules.
Om mensen uit te laten stappen misschien?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Skonk het volgende:
Waarvoor is die halte dan?
Rulesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, mensen die met de bus gaan,.
Als ik geen vervoersmiddel heb, loop ik. Maakt niet uit of het 2 uur duurt. Lopen rules.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |