Of achter het station, daar is ook altijd werk te vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef bonke het volgende:
dan ga je op de hoek van de straat wat bijverdienen
Freelancen enzo.quote:
ik hoop het voor emquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef sinadO het volgende:
Er staat een fout in de TT. Er staat 550 euro per maand. Dat moet toch per week zijn?
Neem eens een les Nederlands.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Knuck-les het volgende:
neem is een uitkering joh, krijg je veel meer!
550 netto per maand is (of is zelfs 50 euro meer dan) een bijstandsuitkering voor een schoolverlater.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Knuck-les het volgende:
neem is een uitkering joh, krijg je veel meer!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Deamobile het volgende:
Betaal nog meer aan huur, maar dat ter zijde.
Zou me toch melden bij het CWI, moet je alleen wel verplicht solliciteren, maar tot die tijd krijg je zeker ¤450,- meer
Bijstand wordt door allerlei subsidies effectief gezien opgehoogd tot meer dan 1000 euro per maand.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
.
Het sociaal minimum is ongeveer 650 euro. Meer dan dat ga je echt niet krijgen.
Dat is voor iemand van 18quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
.
Het sociaal minimum is ongeveer 650 euro. Meer dan dat ga je echt niet krijgen.
Volgens mij niet hoor. Vind het wel erg veel als het wel zo is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bijstand wordt door allerlei subsidies effectief gezien opgehoogd tot meer dan 1000 euro per maand.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef bonke het volgende:
dan ga je op de hoek van de straat wat bijverdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |