Mogeljik om de emoties van TS weer te geven na inname van genoemd product.quote:
"De schreeuw" cultuurbarbaar.quote:
-1 link niet kunnen leggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
Hoezo dat schilderij ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
Hoezo dat schilderij ?
Wel voor een verkalkte slokdarm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef Pieter-utd het volgende:
FF + Chloor is ook geen goeie combinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Onnoman op 08-10-2009 19:14:59 ]Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Done. Ik pm je zo mijn rekeningnummer. Kan je het overmaken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
maak een fisherments friend nat, en leg deze onder je tong... spoel tegelijkertijd je mond met Listerine
Hou dit 1 minuut vol
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[b]
[b]+1 voor raving rabbiT.[/b][/b]
Klint echt ranzigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
maak een fisherments friend nat, en leg deze onder je tong... spoel tegelijkertijd je mond met Listerine
Hou dit 1 minuut vol
Dealquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
Hou dit 1 minuut vol
pas op voor gevaarlkijke uitspraken, wie weet wat voor freaks er hier rondlopenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
Hou dit 1 minuut vol
wel de ff max strong bitch aight, en als je het niet lukt krijg ik 100 euroquote:
Pff, easy.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
Hou dit 1 minuut vol
Ik ga zo toch douchen en ik heb die zooi ook liggen, over een uurtje hoor je hoe het gegaan is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Onnoman het volgende:
wie wil 50 euro winnen:
Hou dit 1 minuut vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |