quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik je eerder tegen had moeten komenAh, ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.261 schiet niet echt op, je moet naar de 49.861
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Daar moet je juist blij mee zijn in een hoogstaand topicquote:
Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:
Doet ie het online?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk
Hij doet het niet echt slecht, maar het niet slecht doen of ervan kunnen leven zit wel een verschil tussen.
Hij is in elk geval heel fanatiek (pokeren met spap is niet leuk)
ik heb geen haastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ok.![]()
2.261 schiet niet echt op, je moet naar de 49.861
Ja, en geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Doet ie het online?
Neem aan van wel, waar?
Het is een irritant kut kind dat petjes, kapotte broeken, gouden kettinkjes en schoudertasjes draagt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef Mozy het volgende:
Wie vindt Lil.Q94 irritant?
Ik heb zijn partyflock gevonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is een irritant kut kind dat petjes, kapotte broeken, gouden kettinkjes en schoudertasjes draagt.
Hij is zelf zo'n heel klein marokkaantje volgens mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb zijn partyflock gevonden.
Hij heeft een neus tergrote van een basketbal.
Partyflock is inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is zelf zo'n heel klein marokkaantje volgens mij
Er stond ergens zo'n enorme pauper foto dat hij op de bank lag met een broek met 30 - door de fabriek gemaakte - scheuren en aan het PS3'en was. Kan hem alleen even niet zo snel terug vinden.
En partyflock![]()
Over wie hebben we het nouquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Partyflock is inderdaad._!
Maar hij is een fopneger die in 040 woont.
En daar woon ik ook.
i9k ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Partyflock is inderdaad._!
Maar hij is een fopneger die in 040 woont.
En daar woon ik ook.
Meet bij mij thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meet bij mij thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
What happens in 040, stays in 040
Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |