Dei verdomde negers ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:42 schreef beverton het volgende:
Ik ken het probleem, durum. Al mijn turkenslaven jatten ook wel eens een banaantje uit mijn winkel![]()
![]()
Ja, en dan nog zwijgen over die klote limburgers. Dat zijn de grootste schurken op deze planeet en deze melkweg.quote:
Klopt, fopmoffen dat het zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, en dan nog zwijgen over die klote limburgers. Dat zijn de grootste schurken op deze planeet en deze melkweg.
Ja, echt niet te begrijpen die mensen. En maar klagen over de Randstad en alles wat succesvol en multicultureel is en alle succesvolle allochtonen, want ja vinden zij, die stelen hun banen natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, fopmoffen dat het zijn!
Tja logisch toch. Het iq in Limburg is ver te zoeken. Kampervolk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, echt niet te begrijpen die mensen. En maar klagen over de Randstad en alles wat succesvol en multicultureel is en alle succesvolle allochtonen, want ja vinden zij, die stelen hun banen natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Calling ho's like a bossquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Slaaf, wie heeft tegen jou gezegd dat jij onder werktijd mag bellen yo yo yo
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef beverton het volgende:
[..]Die quote van jouw op mijn ':')' quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |