Dei verdomde negers ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:42 schreef beverton het volgende:
Ik ken het probleem, durum. Al mijn turkenslaven jatten ook wel eens een banaantje uit mijn winkel![]()
![]()
Ja, en dan nog zwijgen over die klote limburgers. Dat zijn de grootste schurken op deze planeet en deze melkweg.quote:
Klopt, fopmoffen dat het zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, en dan nog zwijgen over die klote limburgers. Dat zijn de grootste schurken op deze planeet en deze melkweg.
Ja, echt niet te begrijpen die mensen. En maar klagen over de Randstad en alles wat succesvol en multicultureel is en alle succesvolle allochtonen, want ja vinden zij, die stelen hun banen natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, fopmoffen dat het zijn!
Tja logisch toch. Het iq in Limburg is ver te zoeken. Kampervolk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, echt niet te begrijpen die mensen. En maar klagen over de Randstad en alles wat succesvol en multicultureel is en alle succesvolle allochtonen, want ja vinden zij, die stelen hun banen natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Calling ho's like a bossquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Slaaf, wie heeft tegen jou gezegd dat jij onder werktijd mag bellen yo yo yo
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef beverton het volgende:
[..]Die quote van jouw op mijn ':')' quote
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:23 schreef beverton het volgende:
[..]spellingsfout
, ik neem aan dat je 'spelfout' bedoeld?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]Nee, ik bedoelde spellingsfout
Reading is a bitch
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef beverton het volgende:
[..]spellingsfout is een niet bestaand woord 'homeboy'
quote:
Geef de fiets van me opa terug.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb even een topicreport geplaatst, dat jullie het weten.
Groeten de verrader
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb even een topicreport geplaatst, dat jullie het weten.
Groeten de verrader
Ik wil niet vervelend doen Darummetjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geef de fiets van me opa terug.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:29 schreef beverton het volgende:
[..]Wellicht niet in de Nederlandse taal, maar wel in een van de Engelse talen, namelijk 'Slang'. Dit is een afkorting van 'Street language'. Met andere woorden; homeboy bestaat wel, maar spellingsfout niet
![]()
Mijn Turkenopa had die fiets ook maar gejat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen Darummetje, maar toen jouw familie naar Nederland kwam waren de Duitsers allang weg hoor
![]()
zo slechtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:43 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Mijn Turkenopa had die fiets ook maar gejat.![]()
![]()
EINZ!!!!EINZE!!!!!!!!!!!!!!!
jwztquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Zoals Keesgekheid al zei: bemoei je met jouw eigen zaken vriend of we dubbelteamen jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |