Zo was ik gisteravond uit geweest in Groningen. Vanaf 4 uur 's middags begon het bierfestijn al en nadat wij bij de chinees om de hoek eten hadden besteld (en laten bezorgen natuurlijk!) werden er langzaam plannen gesmeed voor het vervolg van de avond.
De click werd opgetrommeld en en de line-up zou vanavond uit 4 man bestaan. Een vrij klein clubje dit keer, maar dat mocht de pret uiteraard niet drukken. Begin van de avond wat ingedronken, uiteraard want wij zijn paupers en toen rond een uur of 00:30 richting de stad. Voor 00:00 de stad in is natuurlijk een no-go. We waren het er al snel over eens dat het startpunt de oceans zou worden. Daar dus stevig doordrinken, en al voorzichtig de kekke dansbewegingen vertonen op de dansvloer. Dit onder belangstelling van een aantal aanbidders. De moves, ik heb ze nog steeds

. Daarna nog wat kroegen in geweest waaronder shooters, (

) het feest en de shadrak waar we snel weer wegwaren omdat het man/vrouw percentage 20:1 was.
Maar ik dwaal af. Waar het om draait in dit verhaal, we gingen nog een afzakkertje nemen in de blauwe engel. De kenners hier weten waarom. We waren nog met zijn tweeën en we besloten nog maar een lekker pilsje te nemen. Bij het gebrek aan een garderobe gooit iedereen zijn jas maar ergens langs de kant. Zo ook wij. Na een aantal biertjes en wat foute dansmoves later was het iets van 04:30 en tijd om naar huis te gaan. Richting uitgang gelopen, jas zoeken, jas kwijt

Dus ik in de vrieskou op die fiets richting het huis van die vriend van me. We gingen nog even eten bij een piza/shoarma nogwat tent. Daar zagen we al een gast dronken over een tafel heen slapen. Dat hij er niet uit werd gegooid was me al een raadsel. Na het verorberen van mijn pizza zag ik opeens MIJN jas op de tafel liggen waar de zatlap lag te maffen. Wat zijn de fucking kansen

Dus ik boos die gast proberen wakker te maken, wat amper lukte. Na veel gezeik en gescheld heb ik em eindelijk meegekregen. De eigenaar van die tent vertrouwde mij kennelijk niet helemaal maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen en mocht ik de jas mee. Die dronken zak leek het niet te beseffen en sliep weer verder. Uiteindelijk mompelde hij wel iets dat hij een jas in de blauwe engel had meegenomen.
Buiten hebben we tot 07:00 gewacht tot hij buiten kwam en hem in elkaar geslagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Flikkers die zomaar je jas meenemen, en vervolgens te zat zijn om te beseffen dat de eigenaar zijn jas terug wil.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?