Christenen met een welvarende vaderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef koningdavid het volgende:
Waarom sluiten jullie mij buiten?
(woe)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Je vergeet erbij te vermelden dat het in een duur restaurant is.
Er bestaat weldegelijk een cheat voor mijnenveger!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Geen cheats voor mijnenveger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De microfoon heeft gesproken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:32 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Er bestaat weldegelijk een cheat voor mijnenveger!Die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
Daarom, alleen speel ik het altijd zo dat het obvious is dat ik een cheat hebquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Altijd leuk, een beetje stoer doen ermee
Ik speel tactisch, zonder dat de tegenstander het door heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Daarom, alleen speel ik het altijd zo dat het obvious is dat ik een cheat heb
Ja, maar daarom gaat het over die 1e zetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:13 schreef Klaagbak het volgende:
Zo'n groot veld voorkomen is simpel, gewoon tegen een bom aanklikken en je hebt het probleem nooit. Tijdens de eerste klik is het wel erg zuur natuurlijk
Die cheat klinkt wel geil trouwens
Zodat je in ieder geval sowieso geen groot vak opengooit waarna de tegenstander 19 punten scoort.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zou je em tegen een bom aanklikken de kans is miss 4% dat er 2 naast elkaar zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |