quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, met toestemming van je werkgever.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:58 schreef Dennis101 het volgende:
Dat kan alleen in overleg met je leidinggevende.
Maar moet hij ze wel uitbetalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:09 schreef babipangang het volgende:
mag inderdaad in overleg met werkgever, maar als je werkgever wil dat je blijft werken dan heb je pech
Ik heb toch ontslag genomen dus als ik er voor zorg dat ik op staande voet ontslagen word door brutaal te doen en te zeggen dat ik echt niet ga werken vind ik het ook bestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:09 schreef babipangang het volgende:
mag inderdaad in overleg met werkgever, maar als je werkgever wil dat je blijft werken dan heb je pech
Lijkt me persoonlijk geen goed idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik heb toch ontslag genomen dus als ik er vor zrog dat ik op staande voet ontslagen word door brutaal te doen en te zeggen dat ik echt niet ga werken vind ik het ook bestAlleen staat het nit zo goed op je CV
Ik zou toch proberen het op een nette manier op te lossen....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik heb toch ontslag genomen dus als ik er vor zrog dat ik op staande voet ontslagen word door brutaal te doen en te zeggen dat ik echt niet ga werken vind ik het ook bestAlleen staat het nit zo goed op je CV
en belastingtechnisch kun je ze dan beter opnemenquote:
Internetheldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik heb toch ontslag genomen dus als ik er voor zorg dat ik op staande voet ontslagen word door brutaal te doen en te zeggen dat ik echt niet ga werken vind ik het ook bestAlleen staat het nit zo goed op je CV
Klopt, maar zie boven!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en belastingtechnisch kun je ze dan beter opnemen
Ehh, want? Dat is namelijk onzin, zie ook de uitleg in de FAQ van WGR.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en belastingtechnisch kun je ze dan beter opnemen
Okay jongen, dan is het onzin, wat jij denktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh, want? Dat is namelijk onzin, zie ook de uitleg in de FAQ van WGR.
quote:
En weer iemand die denkt slim te zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik heb toch ontslag genomen dus als ik er voor zorg dat ik op staande voet ontslagen word door brutaal te doen en te zeggen dat ik echt niet ga werken vind ik het ook bestAlleen staat het niet zo goed op je CV
Hoezo het kan toch? Ik meende het ook niet..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En weer iemand die denkt slim te zijn
Het kan wel, maar het is niet slimquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Hoezo het kan toch? Ik meende het ook niet..
Is ook onzinquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay jongen, dan is het onzin, wat jij denkt
ik ga daar echt niet over discussieren, kost jou geld, niet mij
[..]
Hij denkt het niet alleen, hij heeft nog gelijk ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, want die win je nietquote:ik ga daar echt niet over discussieren, ...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga daar echt niet over discussieren, kost jou geld, niet mij
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |