Geef mij maar gelede bussen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moeten in Nederland ook dubbeldeksbussen komen vind ik
Kom hier in Utrecht maar rukken op de dubbelgeledes dan. Al is er wel net eentje uitgefiktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geef mij maar gelede bussen.
Londenaren fappen op Routemasters, ik fap op gelede bussen.
Ja, met tandemassen, skibak en fietskar naar de sneeuw zekerquote:
Neoplan zou wel expertise hebben in zulke bussen, maar ze zijn al een tijdje gestopt met de Jumboliner, een gelede dubbeldekker.quote:
Ontwerp jij hem, leg jij het voor aan studentenreisbureaus en win er een prijs mee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met tandemassen, skibak en fietskar naar de sneeuw zeker
Kan GVU geen AGG300 uit Hamburg of Luxemburg overnemen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom hier in Utrecht maar rukken op de dubbelgeledes dan. Al is er wel net eentje uitgefikt
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Deurtjes zijn wel klein zeg. Een normale Nederlander zou zijn kop stompen tegen het dak.
Volgens mij net zo hoog als bij een metrostation.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe hoog zijn de perrons bij de bushaltes dan?![]()
Is gewoon een totaal KUTding.
Ik ken wel een theorie voor deze CapaCity: een Chinese dochteronderneming van Scania zou het ontwerp van Mercedes-Benz gejat kunnen hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef marcel.nl het volgende:
Een capacity, maar dan anders.... .
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |