quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Japsnars het volgende:
Er hang hier nu al ruim tien minuten een brandlucht en het stinkt echt als de tering. Ik heb echter geen zin om te gaan kijken waar het vandaan komt
Klacht: Kutstank
TS zet eigen huis in de fik,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Japsnars het volgende:
Er hang hier nu al ruim tien minuten een brandlucht en het stinkt echt als de tering. Ik heb echter geen zin om te gaan kijken waar het vandaan komt
Klacht: Kutstank
Ik verveel mij vandaag de kanker. Echter durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik een beter leven heb dan een loner in Apeldoorn die om de meest onzinnige dingen gaat jammerenquote:
Ja, want je weet precies wie ik ben enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik verveel mij vandaag de kanker. Echter durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik een beter leven heb dan een loner in Apeldoorn die om de meest onzinnige dingen gaat jammeren
Booming right back at youquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, want je weet precies wie ik ben enzo.
Ja, want jij weet precies wie ik ben enzo.quote:
Grappig dat je je aangesproken voeldequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, want je weet precies wie ik ben enzo.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |