quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
gast het gaat om worstenbroodjes, wat doe je hier nog?
Een kanker wekker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef zovty het volgende:
Een wekker een kwekker noemen is wel grappig. Een kkwekker is gewoon dom meelopen.
Eerste vrije dag in hele lange tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef ufopiloot het volgende:
ga werken
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
gast het gaat om worstenbroodjes, wat doe je hier nog?
Sorry dat ik bij de meerderheid van de 18-jarige hoor die nog wel thuiswonenquote:
Je was me voor mutsquote:
Ik kan in ieder geval voor mezelf zorgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry dat ik bij de meerderheid van de 18-jarige hoor die nog wel thuiswonen
Maar jij daarentegen, 18 jaar en je woont alleen in Apeldoorn. Jij hebt wat bereikt in je leven
Oke, dan woon je met iemand anders. Nog droeviger dat je dan gaat whinen dat ik nog thuis woonquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval voor mezelf zorgen
En ik geloof dat ik nergens gezegd heb dat ik alleen woon?
Nu toch maar even gedaan. Ze zijn een beetje zwart, hard en krokant maar ze smaken nog best lekkerquote:
Niks tegen jou ofzo, ik wil je ook niet voor lul zetten. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan woon je met iemand anders. Nog droeviger dat je dan gaat whinen dat ik nog thuis woon
Tevens betekent het feit dat ik thuiswoon niet dat ik niet voor mijzelf kan zorgen. Ik zit gewoon nog hier op school en ik zie totaal geen reden om daarom uit huis te gaan en hier ergens in de buurt te gaan wonen.
Daarnaast denk ik dat ik toch wel even heel wat meer geld verdien dan jij
Because I know he wantcha !!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom luister je eigelijk naar Pitbull?
Maar je denkt toch niet dat ik ook echt serieus ben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niks tegen jou ofzo, ik wil je ook niet voor lul zetten. Even goede vrienden.
Maar je vraagt wel aan je moeder of ze de oven uit kan zetten.![]()
Jij vraagt aan je moeder of ze de oven voor je uit wil zetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan woon je met iemand anders. Nog droeviger dat je dan gaat whinen dat ik nog thuis woon
Tevens betekent het feit dat ik thuiswoon niet dat ik niet voor mijzelf kan zorgen. Ik zit gewoon nog hier op school en ik zie totaal geen reden om daarom uit huis te gaan en hier ergens in de buurt te gaan wonen.
Daarnaast denk ik dat ik toch wel even heel wat meer geld verdien dan jij
Dat luister ik niet maar het is wel een deuntje dat iedereen kentquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom luister je eigelijk naar Pitbull?
Lees die post boven je eens eventjes doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij vraagt aan je moeder of ze de oven voor je uit wil zetten.
ORIGINEEL.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij vraagt aan je moeder of ze de oven voor je uit wil zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |