quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
"Dit is dansafdeling" klinkt dan weer zo suf.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
"Dit is dansafdeling" klinkt dan weer zo suf.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat spreekt die gay van 538 toch in?
Ws. doet ie dat met 2 lullen in z'n muil, vandaar dat het wat raar klinkt.
je bedoelt kijkt in de verte.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef wise het volgende:
[..]
je bedoelt kijkt in de verte.
En waar kijkt deze jeroen naar?
owh is dat zijn achternaam?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het is toch vegte?Of heet ie serieus verte?
En wanneer verander je je ondertitel in Schiet Me Neer, Ik Ben Beroemd ??quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Remsjo het volgende:
Klacht: Hip doen dmv engels te praten
Of die commercials reclames van dansfestijnen, allegaar in het Engels ingesproken door een Nederlands type. Klinkt echt nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Remsjo het volgende:
Zit ik zo naar het themakanaal Dance Department van Radio 538 te luisteren(zonder irritante reclame's) hoor je heel de tijd zo,n uberhippe stem Redio Fhijv Trie Eeht....Ddddddance, Dance, This is Dance Department zeggen
![]()
Hallo we zitten toch in Nederland. Zeg dan ook gewoon Radio Vijf, Drie Acht
Klacht: Hip doen dmv engels te praten
Antiklacht: Wel lekkere muziek zo vlak voor het weekend
oan teh vifteent of morch on setturdei in the brabant hallen ten boschgggggg. Te nioewh dencehal performance of the weeeeeekendar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Of die commercials reclames van dansfestijnen, allegaar in het Engels ingesproken door een Nederlands type. Klinkt echt niet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
oan teh vifteent of morch on setturdei in the brabant hallen ten boschgggggg. Te nioewh dencehal performance of the weeeeeekendar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |