Stoofpot JUMMMI!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef Jarno het volgende:
Sushi ga ik volgende week weer maken denk ik. Wil dit weekend al een lekkere stoofpot gaan maken.
je hebt me zelf de hint gegeven mutsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin an
[..]
Das toevallig
quote:
En ik moet eigenlijk m'n mes nog laten slijpen voordat ik weer sushi ga maken...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
stoofpotjesjum!
* motorbloempje zet dat op het whiteboard voor volgende week
eerst nog een of ander allerhande witlof ovenschotel-recept met mosterd-aardappelpuree zondaghad daar eigenlijk best een stoofvleesje bij kunnen doen, bedenk ik net
Ik heb een nieuwe set messenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk m'n mes nog laten slijpen voordat ik weer sushi ga maken...
Ies leuk hoor! Maar gerolde nori snijden met een bot mes is kut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe set messen
Misschien moet ik ook maar es sushi maken
Weet ik. Heb het al eens gemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ies leuk hoor! Maar gerolde nori snijden met een bot mes is kut.
Nee men! Gaat best snel en daarna kun je je lekker helemaal ziek eten aan de sushi!quote:
Ik vind het zo zonde om mn mooie vers zalm aan repen te snijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee men! Gaat best snel en daarna kun je je lekker helemaal ziek eten aan de sushi!.
Ik heb er eentje gewonnen. Op de bingoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
ik wil overigens wel een messenset nieuw maar een beetje knappe kost ook 300/350 euro
ik had het over een knappe , niet over een kermisset.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gewonnen. Op de bingo
Mooi Mes, lastig om er meer te filerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:47 schreef Jarno het volgende:
Ik heb deze: http://www.wuesthof.de/en/database3.asp?id=39&k=109 (en die is dus bot, nu).
ik bedoel meer van het fact , dat ik het gewoon niet leuk vind om te doen en sushi makkelijk wil eten bij een toko die sushi maken als hoofddoelquote:
Mja. Uitbreiding staat nog wel op de wishlist, maar er staat nog meer opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi Mes, lastig om er meer te fileren
Het is geen kermissetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had het over een knappe , niet over een kermisset.
Medion?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is geen kermisset
Van een duur en goed merk. Ben alleen het merk even kwijt
Het verbaasde me ook dat het een goed merk was JOENE
Hehehe mij papa was vroeger in een visfileerderij gewerkt , dus ik heb daarvan nog bij hun thuis een fileermes mocht ik dat nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Uitbreiding staat nog wel op de wishlist, maar er staat nog meer op. Heb eerst maar een koksmes gehaald, gebruik 'm zo goed als dagelijks.
Garpje zeker J ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |