Voor Anna maakt het echt niet uit of we nou naar de speeltuin of de supermarkt gaan soms.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel tof ook lijkt me dat om gewoon ff echt iets samen te doen zegmaar of het nou boodschappen is of naar de speeltuin ofzo .
Of een 'lange lummel' ?quote:
Kinky!quote:
Ik dus ook !quote:
ach zolang je maar dingen samen doetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor Anna maakt het echt niet uit of we nou naar de speeltuin of de supermarkt gaan soms.. Dus dan maar het nuttige met het aangename enzo.
Geyl Syl Geyl !quote:
En dan doe je je Dutroux petje op?quote:
Mot je een beter slagert zoeken Hquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
Tsssk ik krijg namelijk geen plakje worst meer bij de slager.
Meestal haal ik hem er gewoon uit, en ga zitten rukken, terwijl die kids aan het spelen zijn, vooral die blikken dan van die oudersquote:
dus... als ik het goed begrijp heb ik een vent met een klab-anus die geen zin heeft hem erin te steken na 7 jaar? heb ik dat... gloeiende gloeiende...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat doe ik nou al een jaar of 7 dat heb ik wel bekeken A.
Geen dank!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Bedankt hè jongens. Nu kan ik straks weer aan de bak met m'n lange lummel.
LOLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
dus... als ik het goed begrijp heb ik een vent met een klab-anus die geen zin heeft hem erin te steken na 7 jaar? heb ik dat... gloeiende gloeiende...
Zo krijg je natuurlijk nooit een mini mijsje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
dus... als ik het goed begrijp heb ik een vent met een klab-anus die geen zin heeft hem erin te steken na 7 jaar? heb ik dat... gloeiende gloeiende...
zou het daar aan liggen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo krijg je natuurlijk nooit een mini mijsje.
JE MOT WEL NEUKE J!!!!!quote:
Volkswagen is Hitler auto.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef Houzer het volgende:
Die nieuwe volkswagen Sirocco is dat een foute bak of een toffe bak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |