Dat je al zo lang kon wachten!quote:
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:30 schreef Joene het volgende:
zal ik die mini laptop nog bestellen ?
hehehequote:
Geen idee baas betaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nieuwe spullen > geen nieuwe spullen.
DOE NOU!quote:
Zo dat er zo een schermpje komt metquote:
Mja. Dat gaat hier ook niet echt lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
En ik maar zeiken bij mijn baas voor een MacBookPro
Morgen is het zaterdag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo dat er zo een schermpje komt met
Gefeliciteerd uw aankoop met ordernr 1234567890 wordt morgen verzonden. ?
Misschien versturen ze het vandaag nog, kan J morgen lekker Appelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
Morgen is het zaterdag.
Nou ik ga er zelf niet eentje kopen. Mja of mijn laptop moet stuk gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Dat gaat hier ook niet echt lukken vrees ik.
Heb je dat tegen mij?quote:
Tuurlijk. Als ze verwachten dat ik die dingen moet ondersteunen wil ik er zelf eentje.quote:
Inderdaad. Wij moeten ook testen met verschillende programma's. Bijvoorbeeld nieuwe mailserverclient enzo. Maar hoe kan het als we er geen hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ferme taal.
Niet links, niet rechts, maar recht door zee.
Die 13,3 iddquote:
TON!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ferme taal.
Niet links, niet rechts, maar recht door zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |