Goeie Garp ! zin om aan het werk te gaan !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, had gister een goed gesprek bij een bureau en merkte dat ik toch wel heel erg zin heb weer aan het werk te gaan.
Misschien leest z'n reclasseringsambtenaar mee ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie Garp ! zin om aan het werk te gaan !
Zo iemand van het uwv die nu zn logincode zit te fixenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien leest z'n reclasseringsambtenaar mee ofzo.
Ik denk dat ze al weten dat je een baan hebt JKquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, O.
Whehe, zit ik eindelijk in "mijn UWV", staat er: "service niet beschikbaar".
Vandaar dat ze niet de telefoon opneemt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit nu aan de telefoon met Diana van het UWV.
Sjees. Debielen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Tally het volgende:
Mijn Oom heeft ook geen werk. En dus had ik die aan een baantje geholpen. Maar die mag hij niet aannemen
Van wie niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Tally het volgende:
Mijn Oom heeft ook geen werk. En dus had ik die aan een baantje geholpen. Maar die mag hij niet aannemen
Er gaan rumours dat er vandaag refreshes van de iMac's komen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, maar J, als ik die twee maanden krijg heb ik denk ik geld teveel.
Aan welke Apple zal ik teveel geld besteden?
Van UWV niet. Nee dat weten we niet eens want hij mocht niet eens op gesprek gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van wie niet?
Of betaalt dat baantje minder dan zijn uitkering oid?
Kweenie, uit zelfbescherming volg ik het wat minder tegenwoordig. Ben aan het saven voor een leuke MBP en moet tussendoor niet in teveel verleidingen komen.quote:
Ohzo, mja, die UWV-mensen zijn soms een beetje teveel "REGELS ZIJN REGELS!!!!!!1111".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
Van UWV niet. Nee dat weten we niet eens want hij mocht niet eens op gesprek gaan.
Mijn Oom is (omdat hij nu al een tijdje thuis zit) een traject in gegaan. Nee geen bijscholing ofzo maar om hem aan werk te helpen.
En omdat dit nu buiten het UWV geregeld is mag hij het niet aannemen omdat hij dan zijn recht op uitkering verliest als hij binnen nu en een half jaar ontslag krijgt.
Jaja, dat typ je wel, maar je zat vast te trillen van opwinding toen je dat bericht op Tweakers las over die Google adwords over mogelijk nieuwe MacBook Pro's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Jarno het volgende:
Kweenie, uit zelfbescherming volg ik het wat minder tegenwoordig. Ben aan het saven voor een leuke MBP en moet tussendoor niet in teveel verleidingen komen.
Mja echt te debiel voor woorden. Kan hij eindelijk aan de slag mag het nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ohzo, mja, die UWV-mensen zijn soms een beetje teveel "REGELS ZIJN REGELS!!!!!!1111"..
(al schijnen wij dat te willen als hardwerkende () Nederlanders).
Gelukkig is mijn Bouterse relaxed.
*schuldig*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaja, dat typ je wel, maar je zat vast te trillen van opwinding toen je dat bericht op Tweakers las over die Google adwords over mogelijk nieuwe MacBook Pro's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |