quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[ afbeelding ]
ga FOK!enjij hebt ook niks te doen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Ik ben aan et w8ten tot ik mag gaan studuren op het HBO vandaagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
jij hebt ook niks te doen zeker?
Neem je er een pislje of een biertje bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ben aan et w8ten tot ik mag gaan studuren op het HBO vandaag
en ik zit te denken of ik als lunch lekker patat ga eten.
Zomg ik drink kein alcohol op zondag!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neem je er een pislje of een biertje bij?
Patat? Je bedoelt natuurlijk friet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
wel je tandjes poetsen voor je weg gaat , anders heb je een vieze friet,kroket,frikandel,satewalm,mayonaisewalm lucht uit je bakkes..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef Rensjebree het volgende:
Had je maar een beroep moeten leren, Faalhaas !
Een boek, lees een boek!quote:Op maandag 8 oktober 2009 10:42 schreef frastanz het volgende:
Niet te geloven hoe groot mijn verveling isik ben aan het werk achter de receptie, heb alle check-outs al door en heb sinds 6 uur 2 telefoontjes gehad....
IEMAND HELP ME
Dat is best wel een goeie, helaas heb ik op het moment geen gasten.... die komen pas rond een uurtje of 4 en dan slaap ik weer in me bedjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
Ga willekeurige kamers bellen en vragen of ze wat rustiger kunnen doen.
Ben ik mee bezig... ezelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef Rensjebree het volgende:
Had je maar een beroep moeten leren, Faalhaas !
Opleiding secretaresse of wat ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef frastanz het volgende:
Ben ik mee bezig... ezel
Je bedoelt patat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Patat? Je bedoelt natuurlijk friet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[ afbeelding ]
ga FOK!enmoet je dat plaatje in elk topic posten ?:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
Ik zit ook thuisquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef SamStar het volgende:
ik verveel me ook de tyfuss, ben beetje ziek zit dus thuis
neenee hotel management, ben op stagequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opleiding secretaresse of wat ?
Een beetje wel eigenlijk.. maar het is veel te saaaaaaaiiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijt blij, je wordt betaald voor weinig werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |