abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73479873
Ik ben op zoek naar 2 behuizingen van de Power Mac G4. Deze moeten in goede staat zijn, ik hoef er verder geen onderdelen bij! Vandaar ook dat ze defect mogen zijn. Het gaat me alleen om de kasten.
Hiervoor heb ik maximaal ~40 euro over.

Ik weet niet of er verschillende kleuren zijn, de graphite heeft de voorkeur in ieder geval maar het is eventueel bespreekbaar. Wel moet het 2x dezelfde kleur zijn.

Ophalen kan alleen wanneer het adres in de buurt van een station is, ik zit namelijk vanaf volgende week tijdelijk zonder rijbewijs.
pi_73480626
Heb ik voor je.

Zie: [TK] Diverse Apple Macintosh systemen

2x Apple Quicksilver Power PC G4 867MHZ (Defect)
Mogen samen weg voor 80 euro.

Ik heb ook nog 2x een Apple Graphite G4
Deze zijn nog wel compleet en werkend.
Mogen samen weg voor 100 euro.

In woon in Leende (Omgeving Eindhoven) Eventueel kan ik wel iets afspreken op station Heeze.
pi_73481914
Dat moet ik even overleggen en goed over nadenken, denk dat ik de bedragen toch te hoog vind. Het gaat mij dus eigenlijk alleen om de behuizingen, vandaar dat het bedrag dat ik wil uitgeven niet zo hoog is (~ ¤40 is dus voor het totaal). Ik ga ze namelijk inderdaad voor een modproject gebruiken, maar niet voor een pc.

Daarom zoek ik het liefst gewoon alleen de behuizingen, zonder de rest van het spul, want dan geef ik geld uit aan spullen die ik niet nodig heb.
pi_73482301
De behuizingen los gaan meestal voor 50 euro per stuk weg op o.a: Tweakers.
Kosten voor de inhoud had ik eigenlijk al geschrapt aangezien het oud spul is

Mocht je toch nog interesse hebben dan hoor ik wel!
pi_73482455
Mwah dan blijft mijn idee mss bij een idee :p maar ik hou het idd in gedachten.
pi_73850942
slot
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')