abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2000 @ 12:02:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249021
In dit topic kun je commentaar en aanvullingen plaatsen op de streamverslagen. Hier kun je ook melden als de streams weer eens plat liggen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 23 februari 2000 @ 12:21:00 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_249022
Ik dacht ff lekker naar de streams te gaan kijken en het ff van Bagwan over te nemen......fout Geen beeld(alleen een plaatje van de site van de Bus) en geluid dat steeds wegvalt Nou ik ga maar ff wat anders doen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_249023
Geluid is idd belabberd, maar ben nu ff druk bezig het chatten te verslaan.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249024
23-02 13:15 En weer geen streams. Ik begin er nu behoorlijk van te balen. Houd ik het wel 16 weken vol op deze manier?
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249025
Bagwan--> Heb jij wel 16 weken tijd dan ? Ik heb wel eens een uurtje dat ik zin en tijd heb om te verslaan, maar zoveel en zolang ? Zelfs Oliebol heeft kortere verslagen en die is nog altijd zeer gewaardeerd.

Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 23 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_249026
quote:
op 02-23-2000 om 01:56 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Bagwan--> Heb jij wel 16 weken tijd dan ? Ik heb wel eens een uurtje dat ik zin en tijd heb om te verslaan, maar zoveel en zolang ? Zelfs Oliebol heeft kortere verslagen en die is nog altijd zeer gewaardeerd.

Tja, ik zit op het moment nog steeds ziek thuis en verveel me op het moment. Ik zal zeker niet iedere dag de hele dag tijd hebben, dus anderen moet wel aanvullen. Wanneer ik weer aan het werk kan weet ik niet. Maar zolang ik kan ben ik wel bereid om de verslagen te schrijven.

quote:

Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.

Tja, oplettende lezer he? Zo wordt er tenminste optimaal gebruik gemaakt van onze moeite. En het is zo gepiept met Cut&paste

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249027
Precies, alhoewel ik soms wel eens teveel paste Ik maak mijn verslagjes trouwens gewoon in een wordpad naast de streams. En zo af en toe gooi ik de hele bende over naar GvdD en fok!.
Dan kan ik meteen weer door.
pi_249028
De streams schijnen weer goed te werken en heb alweer wat kunnen posten hier. Maar ik ga lekker bij moeders eten en moet daarna ook weg, dus iemand anders mag de streams overnemen. Succes
I'll be back
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 23 februari 2000 @ 18:19:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_249029
* Quenda heeft absoluut geen commentaar.

* Quenda vind de verslagen gedetailleerder dan ooit tevoren en heeft er nix aan toe te voegen.

pi_249030

* eli denkt dat dit de missing link is..

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_249031
Prima gedetailleerde verslagen, ik kan nog steeds niet langer dan 30 seconden naar de stream kijken dan loop alles vast.

Bedankt voor alle moeite.

pi_249032
[quote]op 02-23-2000 om 09:50 PM schreef HiZ het volgende:
<snip>
Willeke zegt dat ze maar beter kunnen blijven zitten en niets bewegen. Jop 'en ze willen nog meer sex in de bus ook' krijgen we daar zeker een rode kaart voor. Antonette zegt dat ze dan niet meer thuis hoeft te komen.
<snip>

Lees ik dit nou echt goed, en zijn die "ze" dan de Redactie ???????

pi_249033
Kan iemand bovenstaand (dikgedrukt) zinnetje bevestigen, ook te hebben gehoord ?
Het zou nl. een primeur zijn, dat een omroep zijn spel-deelnemers 'aanzet tot meer sex'...
in dezelfde context als de andere Bus-spel-instrukties...!

Ach nee, het zal wel 'het chat-publiek' zijn geweest....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Februari 2000).]

pi_249034
ze = het chatpubliek zoals dat door wordt gegeven door de redactie van het programma. Zie 'censuur'
pi_249035
Inderdaad. Ze is het chatpublek dat door de censuur komt van de bus redactie. Ik volgde zojuist de streams weer, en ik heb het idee dat er vanalles begint te broeien. Antonette keert zich tegen job en zit nu aan aziz te plukken, Seki wil meer verantwoordelijkheid zien, en niet alles op de term "Iedereen en niemand de schuld" zien afschuiven als ze een gele kaart krijgen. Verder wil seki meer orde in de bus van diegenen die laat opblijven. Anderen willen immers rust en de bus is klein, en daar dienen ze allen rekening mee te houden.

Ik moet Seki wel gelijk geven. Dat afschuiven van die gele kaarten slaat nergens op.

Blijft zich verbazen
pi_249036
Bagwan--> Ik zie in je verslag staan dat ze de volkskrant lezen, met het stukje over de bus. nou, dat is niet mals.

Cornald Maas die altijd de media behandeld en s' avonds voor zijn werk naar de TV kijkt en er elke dag een stukje over plaatst op de RTV pagina zei er gisteren dit over:

"Ik zie dat de bussers de telegraaf lezen. dat is mooi, want dan kan ik eens lekker uithalen. Want een zenuwinstorting zijn ze daar al nabij"

Hij eindigede zijn stukje met. "Ik weiger hier nog voor mijn werk naar te kijken. Maar goed dat de bussers de volkskrant niet lezen"

Vandaag stond er op de "Voorkant" rechts in het reactie stukje van jaap stam (niet de voetballer) een pittig stukje als vervolg op het stukje van Cornald Maas met krachttermen als:

"Krankzinnige gesticht, rommeltje", de kijk en luistercjfers (de bussers kunnen nu dus ook uitrekenen dat het miljoen zo niet wordt binnengehaald) en "slap aftreksel". mediaprofessor Henri beunders geeft ook een flink commentaar:

"De bus is ranziger, rommeliger, en slechter doordacht, maakt een wanhopige indruk en heeft een hoog circus gehalte. Het is een kruising tussen een herhalingsoefening voor het leger en een jongerenreisje van club med. het is emotioneel bungee jumpen. Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"

Bagwan, keep us posted over de commentaren van de bewoners op de volkskrant...
Misschien dat Cornald Maas er nog op terug komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 24 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_249037
quote:
op 02-24-2000 om 05:59 PM schreef Kierewiet! het volgende:

Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"

Inderdaad!!! Ik was effe de streams aan het kijken, ze waren allemaal foto's van elkaar aan het maken, en Willeke las de krant.
Ze schoot meteen uit: Hebben jullie al gelezen wat hier op het laatst staat? Toen begon ze over die lepeltjeshouding tegen Seki en ze vond het niet zo leuk geloof ik.

Maar nu op de streams is Bart het in de groep aan het gooien van Esmeralda dus effe luisteren
Er komt vast een uitgebreid verslag van Bagwan maar ik kan wel zeggen dat iedereen het waardeert van Bart en respecteert. Maar nu de andere helft van de bus nog. Die zijn nog aan het werken (denk ik tenminste, want het is best rustig daar)

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 24 Februari 2000).]

pi_249038
Sorry, ik was net niet op tijd om het coveren Dat krijg je als je aan het eten bent. Ik heb wel wat opgevangen, maar een uitgebreid verslag helaas niet.
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249039
ik weet niet of iemand geluk heeft, maar ik heb nu weer geen streams (vanaf 20:10). Tijd voor een actie?
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249040
Hiz--> Dus als ik je streams goed lees heeft de groep nu besloten wat Seki al twee dagen beweert ? Iedereen moet meer verantwoording voor zijn daden dragen en gele kaarten gaan persoonlijk aangesproken worden ??
Blijft zich verbazen
  vrijdag 25 februari 2000 @ 00:19:00 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_249041
Complimenten voor Bagwan :
Tegelijk in Gvdd en Fok plaatsen !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_249042
naar aanleiding van de twee bovenstaande posts,

Ja, wat Seki al de hele tijd doet, mensen op hun eigen verantwoordelijkheid wijzen begint breder gedragen te worden.

Zowel de verslagen van Bagwan als die van mij worden op GvdD en fok! geplaatst. Deze afspraak is tussen ons tweeën gemaakt. Niet alle posters doen mee, dus het kan nog wel nodig zijn soms om beide fora the checken.

pi_249043

Vertel eens iets nieuws, echt nieuws van de dag.
Kan het nog doorzichter, zijn jullie toch al 2 dagen aan het doen.
groetjes eli.
  vrijdag 25 februari 2000 @ 01:28:00 #24
2705 cynix
is verdwaald
pi_249044
Hoeze verantwoordelijkheid nemen. Als deze 'busjesmensen' een greintje verantwoordelijkheidsgevoel hebben waren ze toch nooit in deze bus gestapt?
Het lijkt wel een rijdende TBS-kliniek. Overigens is de bus niet heel veel smakelozer dan de rest van SBeehhS6.
  vrijdag 25 februari 2000 @ 01:52:00 #25
2705 cynix
is verdwaald
pi_249045
Bagwan, je verdient een lintje voor het beschrijven van de streams. Het moet een hel zijn dit allemaal te willen volgen. Bij mij 'streamt' het overigens nauwelijks, alleen de tranen streamen (van mij, niet van Willeke)
pi_249046
quote:
op 02-25-2000 om 12:37 AM schreef
eli het volgende:

Vertel eens iets nieuws, echt nieuws van de dag.
Kan het nog doorzichter, zijn jullie toch al 2 dagen aan het doen.
groetjes eli.

Echt nieuws Eli ? Dat ik strontziek wordt van jouw bijdrages ? Iets anders dan gezeik over wat anderen allemaal fout doen zie ik al tijden niet van jouw kant komen. Het zou aardig zijn als je eens wat bij zo dragen in plaats van af te kraken. Zoals de zaken er nu voorstaan heeft beroepsafzeiker Eli geen enkel recht van spreken.

pi_249047
Daar gaan we weer....

voor HiZ.

pi_249048
quote:
op 02-25-2000 om 01:52 AM schreef cynix het volgende:
Bagwan, je verdient een lintje voor het beschrijven van de streams. Het moet een hel zijn dit allemaal te willen volgen.

Ja een lintje voor Bagwan, HiZ en alle anderen die de streams verslaan!

Of het een hel is weet ik niet, ik zou het zelf nou wel 'ns een keertje willen zien.
Maar bij BB is het me ook nooit gelukt om iets van een beeld te krijgen.

Hoe snel moet je verbinding eigenlijk wel niet zijn om dit te volgen? Ik heb zelf nog steeds een modem. Iemand tips? Btw, de tip dat ik kabel moet nemen hoef ik niet. Daar zit ik al op te wachten.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_249049

Go HiZ.....Go.

groetjes eli.

pi_249050
BooBooSan, zelfs met kabel schijnt het ook nog iets van je video-geheugenbeheer te eisen. Met kabel en een video-kaart met 4 Mb onboard geheugen loopt mijn cursor compleet vast zodra MediaPlayer of DBView een beeld gaan produceren. Weet ook niet waarom.... maar kan dan dus nix meer typen of muis gebruiken.
pi_249051
Moor, ik heb zelf geen van de problemen die jij hierboven aangeeft, heb zelf 32 Mb videogeheugen.

Maar het probleem is dat het beeld zooooo ontzettend langzaam refreshed wordt!

Ik krijg 1 plaatje per kwartier! En geen geluid! Terwijl m'n verbinding normaal gesproken (op af en toe een mindere dag na) best wel snel is.

Overigens, heb je dat probleem met die geblokeerde cursor altijd als je je videogeheugen aanspreekt? Dan zou het namelijk gewoon een kwestie kunnen zijn van wat instellingen veranderen in je Bios.
Ik kan het je helaas zelf niet uitleggen. Het lukt me wel om zelf iets te versleutelen aan m'n Pc als het nodig is, maar in instructies ben ik niet zo sterk. vraag het maar 'ns in 'Digital en Science', ik denk dat je daar wel een antwoord krijgt waar je meer aan hebt (vroeg of laat).

pi_249052
Ik kan de streams volgen met een tamelijk oud systeem en een niet al te snelle ISND verbinding. (Pentium 90/ 4mb videogeheugen/ 64MB RAM / 2-3 kps down).

De belangrijkste sites waarop je de bus kunt bekijken zijn www.debusop6.nl en www.bigbrother.nu .

De eerste van deze sites is gemaakt door mensen die iets hebben met flash, maar echt vruchtbaar is het niet. Via de tweede site is de kans op contact veel groter.

Je kunt je kans op ontvangst vergroten door rechtstreeks de stream te openen op je mediaplayer.

De beeldkwaliteit van de streams is matig tot slecht, de geluidskwaliteit van goed tot slecht. De geluidskwaliteit is overigens over het geheel genomen een stuk beter dan tijdens BB.

pi_249053
Thanx HiZ! Ik heb eindelijk beeld & geluid=gesnurk.
pi_249054
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze de hele dag op hun nest liggen. Voor 5 uur waren ze op vanmorgen. Hier zitten er een paar aan de koffie en achter de Pc.

De beeldkwaliteit is inderdaad niet best. En met geen 100 filters is er veel aan te verbeteren.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 25 Februari 2000).]

pi_249055
Je kan ook DBViewer gebruiken. Werkt ook goed.
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249056
quote:
op 02-25-2000 om 03:00 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ja een lintje voor Bagwan, HiZ en alle anderen die de streams verslaan!

Of het een hel is weet ik niet, ik zou het zelf nou wel 'ns een keertje willen zien.
Maar bij BB is het me ook nooit gelukt om iets van een beeld te krijgen.

Dank beide posters. Soms valt het niet mee, maar goed.
Degene met wie de streamsverslagen is begonnen is echter Oliebol in de tijd van BB. Zij verdient het echte lintje!
KNUF voor Oliebol

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249057
quote:
op 02-25-2000 om 05:23 AM schreef BooBooSan het volgende:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze de hele dag op hun nest liggen. Voor 5 uur waren ze op vanmorgen. Hier zitten er een paar aan de koffie en achter de Pc.

De beeldkwaliteit is inderdaad niet best. En met geen 100 filters is er veel aan te verbeteren.

Dat zijn de werkers BooBoo. Die moesten naar Pieterburen.
Het geluid is slecht, maar je raakt eraan gewend . Vergeet niet soms even geluid uit te zetten. Bijvoorbeeld als ze gaan zingen (of beter, poging doen tot).

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249058
Over de kwaliteit van de streams:

Moor, ik kijk met een 486, 1 mb videogeheugen en een soundblastertje 16 value edition. OS is windows 98lite.

Ik heb Prachtig geluid en sinds twee dagen zelfs redeljk beeld met zeer weinig gestotter erin. Het zou dus eigenlijk geen enkele probleem moeten zijn.

Misschien je beeldscherm op een lagere resolutie zetten en een lagere kleurdiepte ?

Ik moet 1 opmerking erbij vertellen: De glasvezel komt hier naast de telefoonstekker uit de muur, dus mijn verbinding is technisch gezien vrij optimaal. Maar dat moet eigenlijk niet het probleem geven.

Blijft zich verbazen
pi_249059
Je raadt het nooit. De streams zijn weggevallen. SBS zal wel zeggen: "Doet ie anders nooit hoor"

Heel even weer streams gehad en ze zijn weer weg. Ik ben nu ook even weg. Dus degene die streams heeft, mag even overnemen

Roodpetje
Bas Fotografie
  zaterdag 26 februari 2000 @ 20:40:00 #40
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_249060
Bagwan echt tof dat jij ons telkens weer verslag doet. Wij hebben tijdelijk geen geluidskaart en daardoor zijn de streams niet echt te volgen (daar ik geen lip kan lezen) ik lees je verslagen dan ook altijd.
Nogmaals bedankt
pi_249061
Graag gedaan Jes. Maar ik zou wel willen dat anderen het af en toe ook deden. Ik kan en wil niet alles in mijn eentje doen. Dus bij deze nogmaals een oproep. In ieder geval goed te horen dat het werk gewaardeerd wordt
Roodpetje
Bas Fotografie
  zaterdag 26 februari 2000 @ 20:57:00 #42
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_249062
Zodra de geluidskaart er is zal ik ook verslag geven. Snap dat het niet leuk is om allemaal alleen te doen. Maar mijn verslagen zullen nu niet gewaardeerd worden ;-))
pi_249063
Das mooi Jes, dat ook jij wil meehelpen. Hiz gaat op vakantie, dus die kan niet meer aanvullen voorlopig (prettige vakantie Hiz! ) En verslagen zonder geluid is niet echt bijzonder denk ik nee
Ik zag dat Ossie gisteravond wat aangevuld had. Tnx
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249064
Graag gedaan hoor
Als ik tijd heb, zal ik ook wel meehelpen. Maar nu op dit moment heb ik geen streams
pi_249065
klopt Ossie, de bus is denk ik aan het rijden. En dan zijn er geen streams
Roodpetje
Bas Fotografie
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2000 @ 16:41:00 #46
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_249066
Bagwan , kun je vertellen wie je wel ziet.
Er zou er vandaag toch weer iemand uitgaan?
The future is after you
pi_249067
Ik weet nog niet wie eruit is. Het geluid is erg slecht (valt steeds weg) en het beeld valt steeds stil. Zowel Bart als Es zitten nog in de bus. Even op De Bus site kijken maar.
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249068
ik dacht dat er volgende week pas weer een uitging?
?
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2000 @ 17:32:00 #49
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_249069
Oops, je hebt gelijk.
Jammer ik had dat circus graag weer willen zien
dan nog maar een weekje wachten
The future is after you
pi_249070
Oeps, net ff hier wat verkeerd neergezet.

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 27 Februari 2000).]

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249071
quote:
op 02-23-2000 om 12:02 PM schreef buzzer het volgende:
Hier kun je ook melden als de streams weer eens plat liggen.

Volgens mij kunnen we beter een topic maken om te melden wanneer de streams WEL werken .
Ik hoopte dat de nieuwe locatie verbetering zou brengen. SBS6 weet het namelijk aan de ligging van de Eemshaven. Helaas, het is weer huilen met de pet op. Of vindt SBS6 dat Hilvarenbeek ook maar een moeilijk bereikbare uithoek is?
Het verslaan wordt nu echt niet meer leuk

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249072
Dit las ik op De Bus site vanavond (20:40) :

quote:

Nog even geduld
datum: Zondag 27 februari 20:30
bron: redactie
Door de verhuizing van de BUS naar Hilvarenbeek, was de stream vandaag niet te volgen. Momenteel is de techniek bezig de stream weer aan te leggen. Binnen afzienbare tijd kunnen de live-beelden weer te zien zijn.

ik ben benieuwd

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249073
Ow ja, voor wie he nog niet doorhad: de streams werken. Ik klop even af, want ze zijn nu eindelijk eens weer fatsoenlijk.
Maar goed, ik had al de binnenkant van mn ogen willen lezen. Tot morgen allemaal!
Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 27 februari 2000 @ 23:32:00 #54
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249074
Deze is vol dus we gaan verder met deel II
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 27 februari 2000 @ 23:33:00 #55
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_249075
Bagwan....ik wil pauze!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')