Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 23 Februari 2000).]
quote:
op 02-23-2000 om 01:56 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Bagwan--> Heb jij wel 16 weken tijd dan ? Ik heb wel eens een uurtje dat ik zin en tijd heb om te verslaan, maar zoveel en zolang ? Zelfs Oliebol heeft kortere verslagen en die is nog altijd zeer gewaardeerd.
quote:
Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.
Tja, oplettende lezer he? Zo wordt er tenminste optimaal gebruik gemaakt van onze moeite. En het is zo gepiept met Cut&paste
* Quenda vind de verslagen gedetailleerder dan ooit tevoren en heeft er nix aan toe te voegen.
groetjes eli.
Bedankt voor alle moeite.
Lees ik dit nou echt goed, en zijn die "ze" dan de Redactie ???????
Ach nee, het zal wel 'het chat-publiek' zijn geweest....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Februari 2000).]
Ik moet Seki wel gelijk geven. Dat afschuiven van die gele kaarten slaat nergens op.
Cornald Maas die altijd de media behandeld en s' avonds voor zijn werk naar de TV kijkt en er elke dag een stukje over plaatst op de RTV pagina zei er gisteren dit over:
"Ik zie dat de bussers de telegraaf lezen. dat is mooi, want dan kan ik eens lekker uithalen. Want een zenuwinstorting zijn ze daar al nabij"
Hij eindigede zijn stukje met. "Ik weiger hier nog voor mijn werk naar te kijken. Maar goed dat de bussers de volkskrant niet lezen"
Vandaag stond er op de "Voorkant" rechts in het reactie stukje van jaap stam (niet de voetballer) een pittig stukje als vervolg op het stukje van Cornald Maas met krachttermen als:
"Krankzinnige gesticht, rommeltje", de kijk en luistercjfers (de bussers kunnen nu dus ook uitrekenen dat het miljoen zo niet wordt binnengehaald) en "slap aftreksel". mediaprofessor Henri beunders geeft ook een flink commentaar:
"De bus is ranziger, rommeliger, en slechter doordacht, maakt een wanhopige indruk en heeft een hoog circus gehalte. Het is een kruising tussen een herhalingsoefening voor het leger en een jongerenreisje van club med. het is emotioneel bungee jumpen. Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"
Bagwan, keep us posted over de commentaren van de bewoners op de volkskrant...
Misschien dat Cornald Maas er nog op terug komt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 24 Februari 2000).]
quote:
op 02-24-2000 om 05:59 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"
Inderdaad!!! Ik was effe de streams aan het kijken, ze waren allemaal foto's van elkaar aan het maken, en Willeke las de krant.
Ze schoot meteen uit: Hebben jullie al gelezen wat hier op het laatst staat? Toen begon ze over die lepeltjeshouding tegen Seki en ze vond het niet zo leuk geloof ik.
Maar nu op de streams is Bart het in de groep aan het gooien van Esmeralda dus effe luisteren
Er komt vast een uitgebreid verslag van Bagwan maar ik kan wel zeggen dat iedereen het waardeert van Bart en respecteert. Maar nu de andere helft van de bus nog. Die zijn nog aan het werken (denk ik tenminste, want het is best rustig daar)
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 24 Februari 2000).]
Ja, wat Seki al de hele tijd doet, mensen op hun eigen verantwoordelijkheid wijzen begint breder gedragen te worden.
Zowel de verslagen van Bagwan als die van mij worden op GvdD en fok! geplaatst. Deze afspraak is tussen ons tweeën gemaakt. Niet alle posters doen mee, dus het kan nog wel nodig zijn soms om beide fora the checken.
quote:
op 02-25-2000 om 12:37 AM schreef
eli het volgende:Vertel eens iets nieuws, echt nieuws van de dag.
Kan het nog doorzichter, zijn jullie toch al 2 dagen aan het doen.
groetjes eli.
Echt nieuws Eli ? Dat ik strontziek wordt van jouw bijdrages ? Iets anders dan gezeik over wat anderen allemaal fout doen zie ik al tijden niet van jouw kant komen. Het zou aardig zijn als je eens wat bij zo dragen in plaats van af te kraken. Zoals de zaken er nu voorstaan heeft beroepsafzeiker Eli geen enkel recht van spreken.
quote:
op 02-25-2000 om 01:52 AM schreef cynix het volgende:
Bagwan, je verdient een lintje voor het beschrijven van de streams. Het moet een hel zijn dit allemaal te willen volgen.
Ja een lintje voor Bagwan, HiZ en alle anderen die de streams verslaan!
Of het een hel is weet ik niet, ik zou het zelf nou wel 'ns een keertje willen zien.
Maar bij BB is het me ook nooit gelukt om iets van een beeld te krijgen.
Hoe snel moet je verbinding eigenlijk wel niet zijn om dit te volgen? Ik heb zelf nog steeds een modem. Iemand tips? Btw, de tip dat ik kabel moet nemen hoef ik niet. Daar zit ik al op te wachten.
Maar het probleem is dat het beeld zooooo ontzettend langzaam refreshed wordt!
Ik krijg 1 plaatje per kwartier! En geen geluid! Terwijl m'n verbinding normaal gesproken (op af en toe een mindere dag na) best wel snel is.
Overigens, heb je dat probleem met die geblokeerde cursor altijd als je je videogeheugen aanspreekt? Dan zou het namelijk gewoon een kwestie kunnen zijn van wat instellingen veranderen in je Bios.
Ik kan het je helaas zelf niet uitleggen. Het lukt me wel om zelf iets te versleutelen aan m'n Pc als het nodig is, maar in instructies ben ik niet zo sterk. vraag het maar 'ns in 'Digital en Science', ik denk dat je daar wel een antwoord krijgt waar je meer aan hebt (vroeg of laat).
De belangrijkste sites waarop je de bus kunt bekijken zijn www.debusop6.nl en www.bigbrother.nu .
De eerste van deze sites is gemaakt door mensen die iets hebben met flash, maar echt vruchtbaar is het niet. Via de tweede site is de kans op contact veel groter.
Je kunt je kans op ontvangst vergroten door rechtstreeks de stream te openen op je mediaplayer.
De beeldkwaliteit van de streams is matig tot slecht, de geluidskwaliteit van goed tot slecht. De geluidskwaliteit is overigens over het geheel genomen een stuk beter dan tijdens BB.
De beeldkwaliteit is inderdaad niet best. En met geen 100 filters is er veel aan te verbeteren.
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 25 Februari 2000).]
quote:
op 02-25-2000 om 03:00 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ja een lintje voor Bagwan, HiZ en alle anderen die de streams verslaan!Of het een hel is weet ik niet, ik zou het zelf nou wel 'ns een keertje willen zien.
Maar bij BB is het me ook nooit gelukt om iets van een beeld te krijgen.
Dank beide posters. Soms valt het niet mee, maar goed.
Degene met wie de streamsverslagen is begonnen is echter Oliebol in de tijd van BB. Zij verdient het echte lintje!
KNUF voor Oliebol
quote:
op 02-25-2000 om 05:23 AM schreef BooBooSan het volgende:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze de hele dag op hun nest liggen. Voor 5 uur waren ze op vanmorgen. Hier zitten er een paar aan de koffie en achter de Pc.De beeldkwaliteit is inderdaad niet best. En met geen 100 filters is er veel aan te verbeteren.
Dat zijn de werkers BooBoo. Die moesten naar Pieterburen.
Het geluid is slecht, maar je raakt eraan gewend . Vergeet niet soms even geluid uit te zetten. Bijvoorbeeld als ze gaan zingen (of beter, poging doen tot).
Moor, ik kijk met een 486, 1 mb videogeheugen en een soundblastertje 16 value edition. OS is windows 98lite.
Ik heb Prachtig geluid en sinds twee dagen zelfs redeljk beeld met zeer weinig gestotter erin. Het zou dus eigenlijk geen enkele probleem moeten zijn.
Misschien je beeldscherm op een lagere resolutie zetten en een lagere kleurdiepte ?
Ik moet 1 opmerking erbij vertellen: De glasvezel komt hier naast de telefoonstekker uit de muur, dus mijn verbinding is technisch gezien vrij optimaal. Maar dat moet eigenlijk niet het probleem geven.
Heel even weer streams gehad en ze zijn weer weg. Ik ben nu ook even weg. Dus degene die streams heeft, mag even overnemen
[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 27 Februari 2000).]
quote:
op 02-23-2000 om 12:02 PM schreef buzzer het volgende:
Hier kun je ook melden als de streams weer eens plat liggen.
quote:
Nog even geduld
datum: Zondag 27 februari 20:30
bron: redactie
Door de verhuizing van de BUS naar Hilvarenbeek, was de stream vandaag niet te volgen. Momenteel is de techniek bezig de stream weer aan te leggen. Binnen afzienbare tijd kunnen de live-beelden weer te zien zijn.
ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |