Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 23 Februari 2000).]
quote:
op 02-23-2000 om 01:56 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Bagwan--> Heb jij wel 16 weken tijd dan ? Ik heb wel eens een uurtje dat ik zin en tijd heb om te verslaan, maar zoveel en zolang ? Zelfs Oliebol heeft kortere verslagen en die is nog altijd zeer gewaardeerd.
quote:
Leuk dat het jullie (Bagwan en Hiz) opviel dat ik mijn laatste streamverslag op zowel GVD als Fok! plaatste, en jullie dat nu ook doen.
Tja, oplettende lezer he? Zo wordt er tenminste optimaal gebruik gemaakt van onze moeite. En het is zo gepiept met Cut&paste
* Quenda vind de verslagen gedetailleerder dan ooit tevoren en heeft er nix aan toe te voegen.
groetjes eli.
Bedankt voor alle moeite.
Lees ik dit nou echt goed, en zijn die "ze" dan de Redactie ???????
Ach nee, het zal wel 'het chat-publiek' zijn geweest....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Februari 2000).]
Ik moet Seki wel gelijk geven. Dat afschuiven van die gele kaarten slaat nergens op.
Cornald Maas die altijd de media behandeld en s' avonds voor zijn werk naar de TV kijkt en er elke dag een stukje over plaatst op de RTV pagina zei er gisteren dit over:
"Ik zie dat de bussers de telegraaf lezen. dat is mooi, want dan kan ik eens lekker uithalen. Want een zenuwinstorting zijn ze daar al nabij"
Hij eindigede zijn stukje met. "Ik weiger hier nog voor mijn werk naar te kijken. Maar goed dat de bussers de volkskrant niet lezen"
Vandaag stond er op de "Voorkant" rechts in het reactie stukje van jaap stam (niet de voetballer) een pittig stukje als vervolg op het stukje van Cornald Maas met krachttermen als:
"Krankzinnige gesticht, rommeltje", de kijk en luistercjfers (de bussers kunnen nu dus ook uitrekenen dat het miljoen zo niet wordt binnengehaald) en "slap aftreksel". mediaprofessor Henri beunders geeft ook een flink commentaar:
"De bus is ranziger, rommeliger, en slechter doordacht, maakt een wanhopige indruk en heeft een hoog circus gehalte. Het is een kruising tussen een herhalingsoefening voor het leger en een jongerenreisje van club med. het is emotioneel bungee jumpen. Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"
Bagwan, keep us posted over de commentaren van de bewoners op de volkskrant...
Misschien dat Cornald Maas er nog op terug komt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 24 Februari 2000).]
quote:
op 02-24-2000 om 05:59 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Gisteren lagen er twee in de lepeltjeshouding en hun gefluister werd ondertiteld. Als er echt sex wordt bedreven kan SBS een taboe doorbreken. sex om 7 uur uitzenden. Ben benieuwd of ze dat durven. Nou ja, sex.. het zal wel geklungel zijn"
Inderdaad!!! Ik was effe de streams aan het kijken, ze waren allemaal foto's van elkaar aan het maken, en Willeke las de krant.
Ze schoot meteen uit: Hebben jullie al gelezen wat hier op het laatst staat? Toen begon ze over die lepeltjeshouding tegen Seki en ze vond het niet zo leuk geloof ik.
Maar nu op de streams is Bart het in de groep aan het gooien van Esmeralda dus effe luisteren
Er komt vast een uitgebreid verslag van Bagwan maar ik kan wel zeggen dat iedereen het waardeert van Bart en respecteert. Maar nu de andere helft van de bus nog. Die zijn nog aan het werken (denk ik tenminste, want het is best rustig daar)
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 24 Februari 2000).]
Ja, wat Seki al de hele tijd doet, mensen op hun eigen verantwoordelijkheid wijzen begint breder gedragen te worden.
Zowel de verslagen van Bagwan als die van mij worden op GvdD en fok! geplaatst. Deze afspraak is tussen ons tweeën gemaakt. Niet alle posters doen mee, dus het kan nog wel nodig zijn soms om beide fora the checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |