quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Je kan gewoon niet uitleggen en je bent lomp
Zo hey, en dat zie je gelijk. Heb je niets beters te doen dan je eigen voorstellingvermogen verbeteren?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Je kan gewoon niet uitleggen en je bent lomp
Ja, die leraar is vast heel dom! O, wacht hij heeft al meerdere diploma's en jij moet die nog halen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef KnockMeDown het volgende:
Ik heb een malloot van een leraar. Hij snapt me meestal niet als ik wat probeer uit te leggen. Zijn reactie erop: Alsof ik voor zijn gezicht ben gaan landen met mijn ruimteschip . Dan heb ik echt het idee dat ik haast uit een ander planeet vandaan kom, en dat ik een verkeerde afslag heb genomen.
(Ik denk dat zijn rare kapsel zijn hersens heeft geïnfecteerd).
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:37 schreef KnockMeDown het volgende:
[..]
Zo hey, en dat zie je gelijk. Heb je niets beters te doen dan je eigen voorstellingvermogen verbeteren?
Ik snap je ook niet. En met mij meerdere mensen in dit topic. Ik zou het probleem dus bij mezelf zoeken TS.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef KnockMeDown het volgende:
Ik heb een malloot van een leraar. Hij snapt me meestal niet als ik wat probeer uit te leggen. Zijn reactie erop: Alsof ik voor zijn gezicht ben gaan landen met mijn ruimteschip . Dan heb ik echt het idee dat ik haast uit een ander planeet vandaan kom, en dat ik een verkeerde afslag heb genomen.
Hij is toch de leraar, die jou dingen moet uitleggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef KnockMeDown het volgende:
even je post aangepast, nu klopt iequote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef garriej het volgende:
aan de OP te zien ligt het aan debiele TS, niet aan de leraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |