SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Hoe heb je dat ooit leuk kunnen vinden?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:34 schreef captainkid het volgende:
Bagger?? Die film is nog steeds steen goed.
Vooral de boeven zijn geweldig. Menselijk en toch ben je er bang voor.
Ook al heel lang niet meer gezien, dus misschien valt die ook wel tegen nu ja, maar ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef captainkid het volgende:
Laat me raden je vindt Aliens ook bagger?
"Kane 's bugging me"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef KwisatzHaderach het volgende:
wtf, die tv zender met z'n 'objectieve' nieuws en reclames zijn nog steeds brilant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Die was best heftig idd :pquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef Skazminko het volgende:
Ik had nachtmerries van deze scene toen ik 7 was.
Nee man. Robocop is nog steeds een goede film.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef Heider00sje het volgende:
Dit soort dingen hoor je als zelfrespecterende tv zender niet meer uit te zenden.
Vergalling van nostalgie.
Evil Dead!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb net Evil Dead 1 gekeken, die vond ik vroeger eng, maar vind hem nog steeds heel leuk
Denise Richardsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Evil Dead!Net als Robocop
En nu ik een Verhoeven-film aan het kijken ben, heb ik zin om Starship Troopers weer eens te kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |