Ja. Bij 'Mijn FHM' had ik tot vorige maand nog recht op 2 nummers, nu al 2 niet ontvangen dus en recht op 0 nummers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Yoewie het volgende:
Weet je zeker dat je abbo al niet is afgelopen?
Dat staat erop. Tevens bezorgt Sandd vaak s avonds. Als ze bezorgen, hier is het namelijk een drama.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik heb een baan, met nooit thuis als ik post krijg. Jij wel zeker?
Ik krijg geen blad, domme mongool. Dan kan ik ook moeilijk zien wat er op staat hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef loowie het volgende:
[..]
Dat staat erop. Tevens bezorgt Sandd vaak s avonds. Als ze bezorgen, hier is het namelijk een drama.
Dat ben ik ook. Ik heb echt zo'n teringhekel om achter zulke dingen aan te gaan. Ik snap niet dat dit soort dingen fout gaan.quote:
Herken het probleem wel, zijn irritante dingen. Helemaal als ej een nieuw exemplaar hebt aangevraagd, maar die ook niet krijgt.....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Ik heb echt zo'n teringhekel om achter zulke dingen aan te gaan. Ik snap niet dat dit soort dingen fout gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |