En ben de blik op de realiteit dan ook totaal kwijt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik woon in Rome, werk in New York en vlieg wekelijks first class op en neer met een Mac.
quote:
Een overgewaardeerde film waarin vampieren glinsteren in het zonlicht.quote:
Je lacht maar ik erger me er dood aan ... het lijken ook allemaal kloons van elkaar te zijn ... rood haar, paramore/kings of leon fan, etc. ... ik schaam me er bijna voor dat ik KOL wel goed vidnt dit wetende.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik woon in Rome, werk in New York en vlieg wekelijks first class op en neer met een Mac.
Goed punt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef Acinonyx het volgende:
Kut klacht en idem topic, twilight vergelijken met brakke mac computers is als appels met grasmaaiers vergelijken
South Park Rallyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef Armageddon het volgende:
Niet fucken met Twilight. Ik download er al mijn spellen en films.
ik vindt?!??!! Ik schaam me voor het niveau van de Nederlandse taal bij de jeugd van tegenwoordig....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je lacht maar ik erger me er dood aan ... het lijken ook allemaal kloons van elkaar te zijn ... rood haar, paramore/kings of leon fan, etc. ... ik schaam me er bijna voor dat ik KOL wel goed vidnt dit wetende.
Het is absolute KUT film met hoofdletter ... robert pattinson heeft een houterigheid waarop een plank jaloers zou worden. En die 20 jarige en 30 jarige dikzakken maar geilen, dan kristen stewart nog die lijkt alsof ze elk moment een zenuw inzinking kan krijgen ...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef MASD het volgende:
De film is niet eens zo slecht. Zeker geen parel, maar als je door het flinsterdunne verhaal en de plotholes heen kijkt is het een vermakelijke romantische komedie.
Je bent zeker een van die blanke 20 jarige meisjes ???quote:
Nog erger zijn de huppelkutjes die opeens "fan" zijn van Muse door Twilight..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je lacht maar ik erger me er dood aan ... het lijken ook allemaal kloons van elkaar te zijn ... rood haar, paramore/kings of leon fan, etc. ... ik schaam me er bijna voor dat ik KOL wel goed vidnt dit wetende.
(Y)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef Bob-B het volgende:
onterechte klacht. was vroeger een ideale manier om snel aan veel nieuwe games te komen.
alle filmpjes strippen en dan goed verpakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Bij twilight denk ik alleen aan die cd-roms waarmee je vroeger een onwaarschijnlijke hoeveelheid games binnen kreeg. Ik vraag me nog steeds af hoe ze zo veel content op een cd-tje kregen
Ze zijn er nog steeds.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Bij twilight denk ik alleen aan die cd-roms waarmee je vroeger een onwaarschijnlijke hoeveelheid games binnen kreeg. Ik vraag me nog steeds af hoe ze zo veel content op een cd-tje kregen
het meervoud van forum is fora, kut amerikanenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds.
www.twilightnzb.com/forums
Verschrikkelijk gewoon ... en je weet wel Kings of Leon - Closer zou zon goede titel song zijn voor New Moonquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nog erger zijn de huppelkutjes die opeens "fan" zijn van Muse door Twilight..
Joh, je moest eens weten..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent zeker een van die blanke 20 jarige meisjes ???
Jah, daar sloeg ik even helaas de plank mis... kan gebeuren no biggie. Maar als twilight fan wanneer ga je je haar rood verven, een film.muziek opleiding volgen, heel de wereld rond reizen, de gaafste optredens bezoeken vooral die squealer van een paramore "zangeres"...quote:
Ik heb vriendinnen die het helemaal het einde vinden, maar zelfs dit gaat een béétje te ver.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jah, daar sloeg ik even helaas de plank mis... kan gebeuren no biggie. Maar als twilight fan wanneer ga je je haar rood verven, een film.muziek opleiding volgen, heel de wereld rond reizen, de gaafste optredens bezoeken vooral die squealer van een paramore "zangeres"...
Het mag allebeiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
het meervoud van forum is fora, kut amerikanen
quote:
Heuj, daar zit ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds.
www.twilightnzb.com/forums
Oh please er zijn tig betere films before sunset/meet joe black/etc. ...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:29 schreef CP69 het volgende:
tenminste als je van romantische films houd, zoals Ikke.
quote:
Uhu, maar nu verwachten ze van je dat je eruit ziet als een bleke heroïnejunk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
De meeste fans die ik ken zijn over het algemeen niet ouder dan 16 (vrouwelijk). En ja ik ga deel 2 ook kijken om mee te kunnen praten
I'm working on it. Ik heb in ieder geval sinds kort het kekke kapsel van die vampierkill aangemeten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Uhu, maar nu verwachten ze van je dat je eruit ziet als een bleke heroïnejunk.
Nu nog die die meisjes vies aankijken als ze tegen je praten, ze stalken, inbreken in hun huis en de hele nacht naar ze kijken enzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
I'm working on it. Ik heb in ieder geval sinds kort het kekke kapsel van die vampierkill aangemeten.
Dat is een beetje het recept heh ...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu nog die die meisjes vies aankijken als ze tegen je praten, ze stalken, inbreken in hun huis en de hele nacht naar ze kijken enzo.
Dat is toch bijna hetzelfde als fobo's bekijken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu nog die die meisjes vies aankijken als ze tegen je praten, ze stalken, inbreken in hun huis en de hele nacht naar ze kijken enzo.
NEGERquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent zeker een van die blanke 20 jarige meisjes ???
Negers, praat me er niet van. Dat zijn de ergste!quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Negers, praat me er niet van. Dat zijn de ergste!
[ afbeelding ]
Mijn exquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nog erger zijn de huppelkutjes die opeens "fan" zijn van Muse door Twilight..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |