abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249015
Terwijl de streams niet werkten, heeft de redactie van SBS lekker kunnen kijken hoe Bart afgewezen werd door Esmeralda. Bart had zijn gevoelens geuit tegen Es, maar die heeft hem verteld "dat zij niet kon zeggen dat het wederzijds was".
Het is op zich wel grappig, eerst Esmeralda/Bullent en Esmee/Jop, dan Jop/Antonette en Esmeralda/Bart. Van al deze "aankomende" liefdes komt niets terecht. Gaan we binnenkort over op groepssex? Of zijn we alleen maar maatjes?
Er is ook een foto van Es in de armen van Aziz tijdens hun uitje in het zwembad.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 23 februari 2000 @ 12:26:00 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_249016
Ja, het zal SBSex wel tegenvallen Wie weet als er niet snel wat gebeurd contracteren ze straks een dame van lichte zeden en gooien ze die in de bus om het zender sexgehalte op pijl te houden Een beetje aan de regels sleutelen hoort toch bij dit soort programma's??
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_249017
En met wat meer SEX voelt Sylvana zich ook wat meer op het gemak!(red. SEX ON THE BUS)
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_249018
Op dit moment een gesprek van esmeralda met bart in de slaapruimte:

Bart verteld daarin dat ie gewoon verliefd is, dat hij het elke dag moeilijker vind worden als hij haar ziet maar dat ie het wel volhoudt ! Esmeralda zegt lief dat ze gewoon niet op hem valt, maar dat ze daar ook niets aan kan doen. Dat ze hoopt dat alles bij het oude blijft.
'
Bart speelt gewoon de zielepoot, voelt dat ie in de put valt en doet dramatisch, ook zijn stem. Esmeralda zegt dat ie niet zo dramatisch moet doen en dat ze het ook moeilijk vind....

Pikt het publiek dit nou juist wel of niet van Bart ??

Blijft zich verbazen
pi_249019
bart en esmeralda drama nr 2

bart kan maar niet begrijpen dat esmeralda niks in hem ziet. vertwijfeld vraagt hij: wat is er dan mis met mij?

esmeralda: niks er is helemaal niks mis met jou, ik trek naar je toe maar die gevoelens van jou kan ik niet beantwoorden. ik vind het wel leuk met je te stoeien, ik wil niet dat dat over gaat.

wat een drama!!! tjee bart, wees een vent and grow up, ben je niet genoeg vernederd? moet je ook nog vragen wat er mis met jou is?

ik kan me herinneren dat ik je in het begin nog zo cool vond. dit is wel een afknapper zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door ANGELinDisguise (Datum 24 Februari 2000).]

pi_249020
quote:
op 02-23-2000 om 04:50 PM schreef Kierewiet! het volgende:

Pikt het publiek dit nou juist wel of niet van Bart ??

Hij heeft in ieder geval z'n naam mee!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')