quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:30 schreef Xeanor het volgende:[..]
Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.
Op zich heb je een punt, maar er zijn genoeg mannen die in principe best sociaal aangelegd zijn maar waarbij dat niet naar buiten komt door hun onzekerheid. En die onzekerheid ontstaat weer omdat de prioriteiten verkeerd liggen.
Wanneer je je geluk van uitwendige factoren laat afhangen en dan met name van vrouwen zul je nooit genoeg zelfvertrouwen hebben om iets te doen aan je mankementen zoals Cocksure al zei.
Wanneer je herkent wat geluk echt is, iets in jezelf, je eigen psychologie, de manier waarop jij in het leven staat dan zullen de meeste mensen automatisch de kracht vinden om die dingen te doen die ze altijd al wilden doen maar nooit durfden.
Heel veel resultaat kan behaald worden door je beeld op de wereld en jezelf te verduidelijken. Je moet je kaders duidelijk hebben want alleen daardoor kun je relativeren en relativeren is eigenlijk de sleutel tot succes met vrouwen. Door te relativeren zie je de dingen zoals ze zijn. We weten nl. allemaal dat het helemaal niet eng hoort te zijn om op een vrouw af te stoppen of om fouten te maken. Jezelf voor lul zetten kan ook alleen wanneer jij dat zelf zo voelt.
Logischerwijs weten we dat de angst die bestaat rondom versieren niet logisch is, maar toch steekt die angst de kop op wanneer het er echt om gaat. Dit gebeurt onbewust maar dat komt dus omdat je in de onderbewuste je zaakjes niet goed hebt geordend.
Daarom moet je eerst tijd besteden aan jezelf en jouw antwoorden op de grotere vragen in het leven. Wat is geluk, wat is het leven, wat is de zin van het leven, wie ben ik? Wanneer je bevredigende antwoorden hebt op deze grote vragen dan valt alles wat daaronder ligt ook vanzelf op zijn plaats.
Het is Einstein die zei dat de kwaliteit van het leven bepaald wordt door jouw antwoorden op de grote vragen. Dit proces heb ik zelf meegemaakt. Doordat ik nu voor mezelf meer dan bevredigende antwoorden heb op deze vragen ben ik gewoon altijd gelukkig en dat is echt niet altijd zo geweest.
Ik ben zo gelukkig en heb zoveel interesses en hobbies dat ik het soms liever zonder vrouwen in mijn leven doe. De meeste mensen delen mijn positieve kijk op het leven ook niet. Juist daarom heb ik nu onbewust de neiging vrouwen van me af te duwen en laat juist dat hetgene zijn waarom ik nu veel succes heb met vrouwen.
Ik heb het jarenlang zonder sex gedaan juist op een leeftijd waarop je daar heel erg mee bezig bent terwijl ik er fysiek gezien wel mag wezen. Ik was onzeker en keek op een verkeerde manier naar het leven. Door op zoek te gaan naar antwoorden op de grote vragen is alles voor mij verandert.
Dit is trouwens het meest waardevolle wat ik van David DeAngelo heb geleerd, ook zo'n pick up artist. Wat hij nog meer verteld is leuk maar in mijn ogen energieverspilling. Zorg dat je basis goed is en de rest volgt vanzelf. En met de rest bedoel ik niet alleen vrouwen, maar ook alle andere aspecten van je leven
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."