Volgens de wet der FOK! moogt gij niet klonen indien gij met uw kloon baggert.Dat weten we ja, en weet je hoe ze die klonen opsporen, via je IP, dat leg ik nu uit.
Een vriend van me zat op mijn computer en maakte een FOK! accountje aan met de naam
******************. Dus die leeft zich uit, ik kom beneden en zie wat hij doet en moet keihard lachen waarna
ik zeg dat ie beter kan stoppen, anders denken ze dat ik het ben. Dus wat gebeurt er, even later krijgt dat
account een ban, dus ik log uit, uit dat account en log in met zoekjewat met het password: 'tong80sucksz'.
Kom ik erin kan ik niet meer posten!!!11! Dus ik in paniek naar de FOK! mededelingen, naar het bandmeldtopic en ja hoor!
quote:
zoekjewat, baggeren en zieken met kloon, 48 uur.
Dus ik stuur die remlof een mailtje (ben niet boos hoor

):
quote:
maar ik was dat niet die **************, een vriend van me zat op de pc

toen zei ik stop nou maar zometeen verdenken ze mij...
maja nu krijg IK de ban omdat hij op MIJN pc zit, lekker hoor...
dus ik krijg terug:
quote:
Ja, dan is je eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen nooit controleren of jij het was of je vriend.
Maar het is maar 48 uur, daar kom je wel weer overheen.
Groeten,
remlof
Dat is keihard bewijs dat ze dat checken via de IP. Maar dat is een beetje krom.
Want als nou meerdere mensen FOK!en op je ip, laat maar zeggen familieleden.
En eentje (bijvoorbeeld je vriendin, of broertje of oma of weet ik veel) maakt een nieuw account aan, en loopt te kloten op het forum, krijgt het wat langere
geregistreerde account op die IP, JIJ DUS, een vette ban van een paar dagen, omdat er wordt
gedacht dat jij als account een kloon aanmaakt. Dit zelfde had ik dus ook.
IK PROTESTEER!