Good heavens, laten we de famfare-hype nog eens over doen. Werkelijk, gieren!quote:
Ik heb altijd zo'n hekel aan die blonde grafhoer zonder uitstraling gehad. En nu helemaal trots op haar metamorfose door de LOTR mensen, waarschijnlijk 2 man die daar 1 dag stage hebben gelopen, want het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hihihihihihihiihihhi USHI & DUSHI
Hihihihihihiihihihihihhihiihihihihihihihhiihi
Alsof Ushi nog niet erg genoeg was komt die trut nu ineens met een of ander vet surinaams wijf als "boobytrap". Alsof die sterren dat niet door hebben dat dit allemaal genept is
Toen ik haar in dat pak voor het eerst een intervieuw zag afnemen met Frans Bauer dacht ik al van: WTF is dat voor iets? Schijnbaar zijn er nog randdebielen die er nog intrappen ook.
Ohja en die aankondiging van SBS6
WEL 4 UUR AAN GEWERKT DOOR DE MAKERS VAN LORD OF THE RINGS EINZ!111111111111111__!1111
WHO GIVES A FUCK. Het ziet er gewoon niet uit. Dat had een kind op de basisschool ook van papiermasjee kunnen maken.
Wendy de aandachtshoer![]()
![]()
De vraag is; wie zou jij niet geven?quote:
Jezus wat ziet dat er nep uit zeg. Hadden ze wel iets beters en geloofwaardigers van kunnen maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:05 schreef Trusten het volgende:
Ik herkende haar anders niet bij DWDD
http://celeb.blog.nl/tele(...)als-lucretia-martina
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef J.Herrer het volgende:
Klacht?
Ik zou haar zo hard doen dat ze nooit meer kan lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |