Hhhmmm.... zit wat in, maar toen ik medio juli een huis kocht, wist ik al dat ik pas een maand later de sleutel zou krijgen. In de tussentijd een aantal essentiële meubels besteld (lees: bed, kledingkast) en die zijn, 2 maanden nadat ik de sleutel heb gekregen, nog altijd niet geleverd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou dan weer gewacht hebben met meubels bestellen tot ik de sleutel had.
Iets met huid, schieten en beer.
Heb je al eens gevraagd wat de reden voor vertraging is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Tja... het volgende:
[..]
Hhhmmm.... zit wat in, maar toen ik medio juli een huis kocht, wist ik al dat ik pas een maand later de sleutel zou krijgen. In de tussentijd een aantal essentiële meubels besteld (lees: bed, kledingkast) en die zijn, 2 maanden nadat ik de sleutel heb gekregen, nog altijd niet geleverd.
Mijn punt is: Als je enigzins tijdig je meubels wilt hebben, moet je ze wehaast bestellen zodra je kunt, want het kan maanden duren eer er iets geleverd wordt. (geen wonder dat het bij IKEA zo druk is, volgens mij is het de enige toko waar je je meubels meteen mee kunt nemen. Zelfs bij Trendhopper hadden mijn lampenkappen een levertijd van 3-5 weken.)
Daarom ben ik ooit eerst begonnen met meubels uit de kringloop, m'n oude bed en simpele lampfittingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Tja... het volgende:
[..]
Hhhmmm.... zit wat in, maar toen ik medio juli een huis kocht, wist ik al dat ik pas een maand later de sleutel zou krijgen. In de tussentijd een aantal essentiële meubels besteld (lees: bed, kledingkast) en die zijn, 2 maanden nadat ik de sleutel heb gekregen, nog altijd niet geleverd.
Mijn punt is: Als je enigzins tijdig je meubels wilt hebben, moet je ze wehaast bestellen zodra je kunt, want het kan maanden duren eer er iets geleverd wordt. (geen wonder dat het bij IKEA zo druk is, volgens mij is het de enige toko waar je je meubels meteen mee kunt nemen. Zelfs bij Trendhopper hadden mijn lampenkappen een levertijd van 3-5 weken.)
Is door dat uitstel die woonkamer ook kleiner geworden, dan? Of bedoel je dat de meubels nu al geleverd worden in je oude, te kleine woning? Beetje onduidelijke OP....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef tKrieK het volgende:
Beste fokkers een vraagje;
Vorig jaar zomer (juli) een huurwoning toegewezen gekregen en uiteraard genomen. Dit is geen goedkoop huurhuis en voor deze prijs zijn er meer (grotere) woningen te krijgen. Wij hebben echter voor deze gekozen omdat dit nieuwbouw is en je zelf keuken + badkamer kon kiezen en omdat de woonkamer van deze woning wel ruim was.
Het zou in 1e instantie in september opgeleverd worden, maar is nu al 2 keer uitgesteld en als datum wordt nu februari gegeven. IK vraag mij nu af of ik enige aanspraak kan maken op een vergoeding omdat alle meubels uiteraard besteld zijn op basis van deze afmetingen (woonkamer)
IK ga er eigenlijk niet vanuit dat ik aanspraak kan maken op iets, maar is toch wel absurd dat het 6 maanden uitloopt en ik nu noodgedwongen moet wachten. Afzeggen is geen optie omdat alles reeds besteld is en vrij groot is.
Is hier iemand die weet of ik daadwerkelijk aanspraak kan maken op iets of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |